Dan moet je toch snel naar je huisarts hoor ... Je kan er beter snel bij zijnquote:
Randdebielquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Denk dat het jeukt...
SOA's zijn cool, zonder SOA hoor je er niet bij...
truste ponyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
Ik ben naar me bed![]()
Bagger ze vannacht.
Ik zei geen trustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste muis. waarom was je nu bang? of lig je al onder je stoel?
soja met smaakjes heb je ook al...quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je toch snel naar je huisarts hoor ... Je kan er beter snel bij zijn![]()
hunnie begonnehquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
Ho maar weer! Genoeg vunzigheid voor vanavond.![]()
ja, ik ben nieuw hier. vooruit, blijf dan nog maar ff spelen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei geen truste![]()
En Leandra verwoorde me al een half uur geleden
Heeeeee Talie doe je meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
Ho maar weer! Genoeg vunzigheid voor vanavond.![]()
Frambozensmaak !!!quote:
mijn huisarts is lekker in de fik gestoken door een ex uit colombiaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je toch snel naar je huisarts hoor ... Je kan er beter snel bij zijn![]()
Zo'n huisarts wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijn huisarts is lekker in de fik gestoken door een ex uit colombia
Mag ik in je kies boren danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Muis! Voor mij even geen SOA's a.u.b.
Roze'tje is opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
neem ff een wijntje, nog liefhebbers voor een goe glas chablis?
aha, je hebt zeker net 1500 mg doxycycline in je buik omdat je geen tijd/geld/zin an rubbers had?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Muis! Voor mij even geen SOA's a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |