Tis een zelfstudie-cursus.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
http://forum.fok.nl/topic/1062665 inmiddels niet meer van belang... het onderstaande nog wel:
En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
En damn... de FB nalezen kost inmiddels meer tijd dan de SC nalezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 248] Gezelligheid troef
Mag dicht
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
In de hoop dat er nog een mod van welk subforum dan ook nog tevoorschijn komt, even een paar FB verzoekjes op herhaling....
ik wilde het net zeggen...quote:
Volgens mij ben je er wel redelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo als het goed is zijn we weer redelijk up to date
Als ik nog dingen vergeten ben meldt het dan even!!
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er wel redelijk.
Tenzij je nog even wat scheld postings enzo wil weg swabberen (en wat mensen) maar dat is geheel aan jou.
Bedankt trouwens voor deze rappe reactie [afbeelding]
Voor mijn tere zieltje: [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedback Deze ook even weg ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.En ik heb maar ruimte voor 2 extra man/vrouw in mijn bed dus welke users ik dan mee neem weet ik nog niet
![]()
Heb je ook alles gevolgd in de COS?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.En ik heb maar ruimte voor 2 extra man/vrouw in mijn bed dus welke users ik dan mee neem weet ik nog niet
![]()
Voor de mensen die verrot gescholden werden is het vast nog geen verleden tijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Linkjes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je ook alles gevolgd in de COS?
Ik zie wel een COS met een Topic report daar ga ik nu even kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je ook alles gevolgd in de COS?
Beetje laat Mod, wacht ff ik kan er ook eentje tegenaan gooienquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie wel een COS met een Topic report daar ga ik nu even kijken.
Kan je eigenlijk nog topic's reporten die al dicht zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Beetje laat Mod, wacht ff ik kan er ook eentje tegenaan gooien![]()
COS 2264quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Linkjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |