abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52285189
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wil klagen over de klagers die klagen over de klagers
Ik was nog niet begonnen met klagen, dus je zult moeten wachten.
Een éénlingweg voert door mijn land
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:27:46 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52287013
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
DGK / [COS # 2263] Daar waar Kennix 100 % eindelijk los gaat

En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52288909
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef APK het volgende:
Kan er niet een COS-AM en COS-PM komen?

Tijdens werkuren lees ik af en toe snel de COS en voel ik mij niet zo thuis bij al dat vijandige gedrag, terwijl ik na middenacht vaak leuke discussies lees.
Beter is een voor en na BQ postingtijd
Pete6000 post vaak vroeg en dat is dus een lastige manke in dit voorstel.
Dus: voor 9.00 COS, een even de hond uitlaten COS en een na 23.22 COS voor na de BQ bedtijd. Helaas gaat Peter ook vaak vroeg naar bed, maar zijn Gert en APK nog wel wakker , of niet neukend ( mits geen verplichtingen hebbend)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52288924
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
DGK / [COS # 2263] Daar waar Kennix 100 % eindelijk los gaat

En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
done
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:30:30 #55
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52289414
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

done
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52289577
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Beter is een voor en na BQ postingtijd
Pete6000 post vaak vroeg en dat is dus een lastige manke in dit voorstel.
Dus: voor 9.00 COS, een even de hond uitlaten COS en een na 23.22 COS voor na de BQ bedtijd. Helaas gaat Peter ook vaak vroeg naar bed, maar zijn Gert en APK nog wel wakker , of niet neukend ( mits geen verplichtingen hebbend)
Wat is BQ?
Een éénlingweg voert door mijn land
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:39:54 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_52289646
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef Talitha het volgende:

Wat is BQ?
Iemand die in de COS zegt dat ze gaat slapen en dan 5 minuten later verontwaardigd vraagt waarom niemand haar weltrusten wenst, om daarna tevreden alsnog alle 'weltrustens' en zoen- en zwaaismileys in ontvangst te nemen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:46:30 #58
137949 Disana
pi_52291145
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Iemand die in de COS zegt dat ze gaat slapen en dan 5 minuten later verontwaardigd vraagt waarom niemand haar weltrusten wenst, om daarna tevreden alsnog alle 'weltrustens' en zoen- en zwaaismileys in ontvangst te nemen.
En iemand die denkt dat de COS valt of staat met haar en dus denkt dat dit soort dingen DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst over haar gaan. Iemand die een ander dus even arrogant mag noemen om vervolgens op vakantie te gaan en doodgemoedereerd naderhand weer verder te gaan.
pi_52292189
Modjes kunnen jullie deze [COS # 2265] De Modjes zijn weg en dus mogen we rellen
veranderen in het juiste nummer 2264?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52292544
Even normaal doen

[ Bericht 97% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 13-08-2007 01:15:16 ]
pi_52292930
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:

[..]

En iemand die denkt dat de COS valt of staat met haar en dus denkt dat dit soort dingen DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst over haar gaan. Iemand die een ander dus even arrogant mag noemen om vervolgens op vakantie te gaan en doodgemoedereerd naderhand weer verder te gaan.
Ik begrijp je post niet zo? maar daar heb ik wel vaker last van. BQ ging pissed weg omdat ze jou post verkeerd opnam
toch...Ik weet zeker dat dat niet zo bedoeld was..
Zeker zuur als iemand zich afsluit en weg is, maar ik was erbij en weet zeker dat je het never zo bedoelde.
Is het zo dat daarom de cos valt of staat ??? BQ is een volwaardige Cosser en jij toch ook .. Je noemde BQ de Queen van de Cos en dat moet ze maar ff weten, want of ze het leuk vind of niet maar dat is ze wel ! En jij spant ook de Cos kroon. Dus ladies kiss and make up
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:48:40 #62
137949 Disana
pi_52294235
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik begrijp je post niet zo? maar daar heb ik wel vaker last van. BQ ging pissed weg omdat ze jou post verkeerd opnam
toch...Ik weet zeker dat dat niet zo bedoeld was..
Zeker zuur als iemand zich afsluit en weg is, maar ik was erbij en weet zeker dat je het never zo bedoelde.
Is het zo dat daarom de cos valt of staat ??? BQ is een volwaardige Cosser en jij toch ook .. Je noemde BQ de Queen van de Cos en dat moet ze maar ff weten, want of ze het leuk vind of niet maar dat is ze wel ! En jij spant ook de Cos kroon. Dus ladies kiss and make up
Ik vind het mooi om althans achteraf nog te lezen dat ook jij begreep dat mijn post niet op degene sloeg die er zo op reageerde

Het gaat er juist niet om wie de queen is of populair of al dat soort zaken... tenminste niet voor mij want ik hou helemaal niet van dat soort omgang.

Niks geen 'kiss and make up' want ik ben dat hele toontje, ook over de miljonairs, een beetje beu. Gewoon 'leven en laten leven' zoals de COS is bedoeld, voor jou en mij en Dennis fans en wat al niet
pi_52294806
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:45 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

grappig, stom kutwijf
Was je er in getuind

Hoe zat dat ook al weer met je : "ik reageer alleen op posts en niet op personen"

[ Bericht 9% gewijzigd door Prospera op 11-08-2007 23:21:57 ]
pi_52294940
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het mooi om althans achteraf nog te lezen dat ook jij begreep dat mijn post niet op degene sloeg die er zo op reageerde

Het gaat er juist niet om wie de queen is of populair of al dat soort zaken... tenminste niet voor mij want ik hou helemaal niet van dat soort omgang.

Niks geen 'kiss and make up' want ik ben dat hele toontje, ook over de miljonairs, een beetje beu. Gewoon 'leven en laten leven' zoals de COS is bedoeld, voor jou en mij en Dennis fans en wat al niet
Disana... je bent een kei in formuleren. Maar waar het op aankomt is domweg dat BQ pissed off is om niks.... En waar het me om gaat is dat het in mijn ogen domweg onterrecht was van BQ om zo te reageren. Ik kan het wel snappen
soms komen letters verkeerd over als je iemand niet in de ogen kan kijken, maar tis overtrokken en onbenullig. Je maakte een opmerking in het algemeen en niks persoonlijks verder.. Zou lullig zijn om er een halszaak van te maken...
Weet BQ dat je er best wel mee zat ?
Sjesus ik wordt soft mag ik een teiltje
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52295028
BQ is de ultimate COS-hoer, dus dat respect mag ze best hebben.
pi_52295190
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
BQ is de ultimate COS-hoer, dus dat respect mag ze best hebben.
Klopt En dat beaamt Disana ook
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:25:43 #67
137949 Disana
pi_52295193
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Disana... je bent een kei in formuleren. Maar waar het op aankomt is domweg dat BQ pissed off is om niks.... En waar het me om gaat is dat het in mijn ogen domweg onterrecht was van BQ om zo te reageren. Ik kan het wel snappen
soms komen letters verkeerd over als je iemand niet in de ogen kan kijken, maar tis overtrokken en onbenullig. Je maakte een opmerking in het algemeen en niks persoonlijks verder.. Zou lullig zijn om er een halszaak van te maken...
Weet BQ dat je er best wel mee zat ?

Sjesus ik wordt soft mag ik een teiltje
Tuurlijk! Kies het kleurtje zelf maar:

We kunnen niet weten of de persoon ermee zat of niet... ze liep immers weg.

Zoals ik al schreef, het is gewoon 'leven en laten leven' wat mij betreft in de COS. Als iemand een andere user arrogant noemt en zichzelf op de borst slaat, en er nooit meer op terug komt, jammer. Maar de karavaan rijdt gewoon door, zonder problemen maar ook zonder klef gedoe wat mij betreft.

Ik vind je bezorgdheid lief en ik hoop dat je je geen zorgen maakt
pi_52295224
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Tuurlijk! Kies het kleurtje zelf maar:
[afbeelding]

We kunnen niet weten of de persoon ermee zat of niet... ze liep immers weg.

Zoals ik al schreef, het is gewoon 'leven en laten leven' wat mij betreft in de COS. Als iemand een andere user arrogant noemt en zichzelf op de borst slaat, en er nooit meer op terug komt, jammer. Maar de karavaan rijdt gewoon door, zonder problemen maar ook zonder klef gedoe wat mij betreft.

Ik vind je bezorgdheid lief en ik hoop dat je je geen zorgen maakt
Nee waarom zou ik wel jammer maar ja
pi_52295267
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt En dat beaamt Disana ook
En Dissana van de FB/Updates en Leandra van de FB/SC
pi_52295294
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:09 schreef Prospera het volgende:

[..]

Was je er in getuind

Hoe zat dat ook al weer met je : "ik reageer alleen op posts en niet op personen"
Oh ja, dom van me
en ik was gevoelig en tek me alles aan
thx
Was het even vergeten, kutwijf
pi_52295326
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:

[..]

En Dissana van de FB/Updates en Leandra van de FB/SC
Jammer dat jij geen bedankjes wilt en je postings edit terwijl er vuile opmerkingen in staan
Toch fijn hoor, je updates
pi_52295368
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oh ja, dom van me
en ik was gevoelig en tek me alles aan
thx
Was het even vergeten, kutwijf
Deze weet ik wel weer te waarderen
pi_52295421
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52295425
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Jammer dat jij geen bedankjes wilt en je postings edit terwijl er vuile opmerkingen in staan
Toch fijn hoor, je updates
Wordt je wat para zusje
pi_52295456
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 248] Gezelligheid troef

Mag dicht
Mot je ff een mod onderuit de kroegtafel tevoorschijn toveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties