Ow en je moet wel kiezen: of het is echt of het is nepquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef amaranta het volgende:
Wat is dat voor een adhd decor???
Het ziet er echt nep uit.
Het geld zal wel op zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef amaranta het volgende:
Ja maar dit slaat echt alles...
muggezifter, ik ga jou ook pesten nu!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ow en je moet wel kiezen: of het is echt of het is nep
Net zoals de nieuwslezerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel lelijk.
Ja maar dat komt door Juup *huil*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
muggezifter, ik ga jou ook pesten nu!
Hart van Nederland bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Xcelsius het volgende:
Goh het is je smaak niet.... kies dan een andere zender met nieuws
Ga je moeder vervelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Xcelsius het volgende:
Goh het is je smaak niet.... kies dan een andere zender met nieuws
niks mee te maken....ik ben ongevoelig voor krokodillen tranenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door Juup *huil*
Damnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
niks mee te maken....ik ben ongevoelig voor krokodillen tranen
Tja 2 zenders.... het is me wat dat je niet meer kunt ontvangen ;')quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen.
SBS6 is nog laagscholiger dan RTL.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef amaranta het volgende:
Gisteren sbs6.
Het was tenenkrommend. De moeder van de 14 jarige Danny of Dennis ofzo, was op zoek naar een filmpje van haar zoon waarin hij uitlegt hoe je tequilla drinkt....
Het was wel zielig dat die jongen dood was.... maar ze wilde dat filmpje op zn begrafenis draaien.quote:
Ach soquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was wel zielig dat die jongen dood was.... maar ze wilde dat filmpje op zn begrafenis draaien.
Mee eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is lelijk idd
- slechte belichting
- slechte tunes
- vormgeving niet overal mooi
Jammerlijk dus
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar bed als mijn man thuiskomt.
Hij is er wel maar nog niet uit je buikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
jhoho, hij is er nog niet...
frikandel geeft nog een trap na
Hmm dacht dat het spaans wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef amaranta het volgende:
mooi... maar ik ben geen itialiaan...
maar je mag best iets sluiten van me, nadat je het juiste traject hebt doorlopen
Ik had het over mijn man. Die is er nog niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij is er wel maar nog niet uit je buik
Jouw topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef amaranta het volgende:
Het is mn eigen topic en ik doe wat ik wil.
Het blauwe decor is ook lelijk en de tv is ook lelijk.
Tssskquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Jouw topic?
Moeten we je nog verwelkomen enzo en uitleggen waar de FAQ staat?
Het decor is lelijk. De tv is lelijk. De presentators zijn lelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal maar ontopic blijven
anders ga ik de modjes roepen
wehoahahhaah
Past precies in jouw straatjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het decor is lelijk. De tv is lelijk. De presentators zijn lelijk.
Ja echt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het over mijn man. Die is er nog niet.
Frikandel is een vrouw.
Wat ben je toch gevat. Het is altijd makkelijk om iemand op grond van uiterlijk proberen omlaag te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Past precies in jouw straatje [afbeelding]
![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef amaranta het volgende:
Catalaans is ook geen spaans.
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja echt?![]()
Ik bedoel dat wat je over de baby zegt.
Verstaan wel ja... spreken niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat is waar
Versta/lees/spreek je Catalaans?
Owja even ontopic:
Echt sleeeeeeeeeeeeecht die nieuwe decors hoor![]()
Ja doe dat dan eens niet met die nieuwslezersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ben je toch gevat. Het is altijd makkelijk om iemand op grond van uiterlijk proberen omlaag te halen.
komkommertijd, frikandellentijd...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn frikandellen , rtlnieuwsjes?
Ik val ze niet persoonlijk aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Ja doe dat dan eens niet met die nieuwslezers![]()
Ik jou ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik val ze niet persoonlijk aan.
Spannend!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Morgen weer een pretecho en dan wordt het bevestigd.
En dan zie ik of het haar lang genoeg is voor staartjes.
Maar het decor is wel heel lelijk.
Oke, nu ga je eng doen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spannend!!!!!
Wel met strikjes he die staartjes
Zouden ze bij het rtljournaal ook moeten doen![]()
Park Hilariaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, nu ga je eng doen...
Ik kreeg een kaartje van iemand die ook had geschreven...met strikjes....
dacht ik...
Even over die kleuren....ze zijn gewoon te fel. Lijkt wel kermisnieuws.
Ik vind het ook lelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef amaranta het volgende:
OVerigens is mijn klacht echt terecht. Ik ben vast niet de enige die het lelijk vind.
Trustuhquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef amaranta het volgende:
Kijk, dan zijn we daar over uit.
Ik ga nu naar bed. Hopelijk dooft het fluorlicht aan de binnenkant van mn ogen ook nog.
Je eigen topic verbaggeren levert je een slotje op, dus bij deze. Sowieso is de OP ook al niet veel bijzonders, dus ook daar hoeft het niet voor open te blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef amaranta het volgende:
Het is mn eigen topic en ik doe wat ik wil.
Het blauwe decor is ook lelijk en de tv is ook lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |