Is die Moslim zo een achterlijke cultuur dat ze mensen gewoon later verrekken, of misschien laten doodgaan. Ik heb altijd vertrouwen in mensen gehad, maar dit slaat alles.quote:RIYAD - Een Nigeriaanse student in Saudi-Arabië moet na het helpen van zijn zieke buurvrouw vijftig dagen de gevangenis in wegens immoreel gedrag. Dat meldde de Arabische krant Arab News maandag.
De man bracht zijn 63-jarige buurvrouw naar het ziekenhuis omdat ze zich niet goed voelde. Toen hij drie dagen na de behandeling bij haar thuis ging kijken of het al weer beter met haar ging, werd hij gearresteerd door de religieuze politie, die ook zijn geld en laptop in beslag nam.
Volgens de strenge islamitische wetgeving in Saudi-Arabië mag een man niet met een vrouw in één ruimte zijn, wanneer zij niet verwant of getrouwd zijn.
Gast, je weet dat niet elk land waar moslims wonen niet als Saudie-Arabië is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Is die Moslim zo een achterlijke cultuur dat ze mensen gewoon later verrekken, of misschien laten doodgaan. Ik heb altijd vertrouwen in mensen gehad, maar dit slaat alles.
Klacht:"Wat een achterlijke kut cultuur, als je niet eens je buurvrouw mag helpen",het maakt me gewoon godverdomme kwaad als ik dit lees.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF heeft Wilders hiermee te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja... en dan nog blijven volhouden dat Wilders extreem is...
Ok, je hebt gelijk dan hou ik het op Saudie-Arabie ok, waar vrouwen nog steeds geen auto mogen rijden en lopen te lullen dat ze Allie van Amerika zijn. Ophoeren met die kut staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gast, je weet dat niet elk land waar moslims wonen niet als Saudie-Arabië is?
Ik zou persoonlijk Iran verkiezen boven SA bijvoorbeeld.
Dat (naar 't schijnt hoor) hij wil proberen te voorkomen dat 't in NL zover komt als in het nieuwsberichtje in de OP.quote:
Waarom zou ik naar iran willen gaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk dan hou ik het op Saudie-Arabie ok, waar vrouwen nog steeds geen auto mogen rijden en lopen te lullen dat ze Allie van Amerika zijn. Ophoeren met die kut staat.![]()
En als je naar Iran zou willen gaan ik hou je niet tegen.![]()
Weet ik veel, mensen bevrijden ?, ze weer een menselijk gevoel willen geven?, gewoon weer leren leven. Elkaar te vertrouwen, want de koran is een rot boek, heb al die pauper moeten lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar iran willen gaan?![]()
Alsof eerwraak iets met de Islam te maken heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet ik veel, mensen bevrijden ?, ze weer een menselijk gevoel willen geven?, gewoon weer leren leven. Elkaar te vertrouwen, want de koran is een rot boek, heb al die pauper moeten lezen.
Ik geef een ding toe Abraham vermoorde zijn zoon niet, daarom schieten ze in de Islam hun dochters af stel sukkels,( ik doel dus hier op eerwraak).Egocentrische Islam jankerds.
Vrouwen hebben ook gevoelens en leer dat is een keer.![]()
Haha, net zo dom als Chinesen, dochter of zoon maakt mij niet uit,maar ja kan ik ze een gelukkig leven geven, misschien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof eerwraak iets met de Islam te maken heeft.
Voor de Mohammed überhaupt geboren was, werden meisjes vaak al vermoord als baby's omdat men nou eenmaal liever een zoon wou. Later is dat mede dankzij Mohammed verboden.
Het is natuurlijk ook wel prachtig om te zien hoe er selectief gelezen wordt.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef newsman het volgende:
Is die Moslim zo een achterlijke cultuur dat ze mensen gewoon later verrekken, of misschien laten doodgaan. Ik heb altijd vertrouwen in mensen gehad, maar dit slaat alles.
Dit zegt iets over de Saudies, niet over de Islam.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Klacht:"Wat een achterlijke kut cultuur, als je niet eens je buurvrouw mag helpen",het maakt me gewoon godverdomme kwaad als ik dit lees.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stront in je ogen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Volgens de strenge islamitische wetgeving in Saudi-Arabië mag een man niet met een vrouw in één ruimte zijn, wanneer zij niet verwant of getrouwd zijn.
Nieuwsflash, van algen kunnen we diesel maken. Zwaar proces maar als er nou eens schot in komt !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
we moeten gewoon af van de olieverslaving in het westen. Dan is dat hele midden oosten binnen no time weer arm, kunnen ze geen camera's ed meer betalen en zien / horen we er niks meer van.
Opgelost.
Nu moet je geen grappen gaan jatten van Theo Maassen he!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:29 schreef heijnen het volgende:
en toch klopt de benaming van de culturen niet als ik dit lees
christen-dom
joden-dom
MO-SLIM!!!!!!!!!
me kont
ik jat niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nu moet je geen grappen gaan jatten van Theo Maassen he!
En is die regel dat een man en een vrouw niet in 1 ruimte mogen zijn door die gasten zelf bedacht of staat dat in de koran? Want de helft van de moslis bedenkt hun eigen regels, waardoor ze t spoor bijster raken. Niet dat ik moslims top vind ofzo, maar met gematigde kan ik leven!
Het lijkt me eerder dat ze daar beter worden als daar geen olie is aangezien er veel oorlog is vanwege oliequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
we moeten gewoon af van de olieverslaving in het westen. Dan is dat hele midden oosten binnen no time weer arm, kunnen ze geen camera's ed meer betalen en zien / horen we er niks meer van.
Opgelost.
Dat is volgens mij geen grap van Theo Maassen maar van Guido Weijers (ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nu moet je geen grappen gaan jatten van Theo Maassen he!
Het is gewoon een manier van iets interpreteren.quote:En is die regel dat een man en een vrouw niet in 1 ruimte mogen zijn door die gasten zelf bedacht of staat dat in de koran? Want de helft van de moslis bedenkt hun eigen regels, waardoor ze t spoor bijster raken. Niet dat ik moslims top vind ofzo, maar met gematigde kan ik leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |