abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52214664
quote:
RIYAD - Een Nigeriaanse student in Saudi-Arabië moet na het helpen van zijn zieke buurvrouw vijftig dagen de gevangenis in wegens immoreel gedrag. Dat meldde de Arabische krant Arab News maandag.
De man bracht zijn 63-jarige buurvrouw naar het ziekenhuis omdat ze zich niet goed voelde. Toen hij drie dagen na de behandeling bij haar thuis ging kijken of het al weer beter met haar ging, werd hij gearresteerd door de religieuze politie, die ook zijn geld en laptop in beslag nam.
Volgens de strenge islamitische wetgeving in Saudi-Arabië mag een man niet met een vrouw in één ruimte zijn, wanneer zij niet verwant of getrouwd zijn.
Is die Moslim zo een achterlijke cultuur dat ze mensen gewoon later verrekken, of misschien laten doodgaan. Ik heb altijd vertrouwen in mensen gehad, maar dit slaat alles.

Klacht:"Wat een achterlijke kut cultuur, als je niet eens je buurvrouw mag helpen",het maakt me gewoon godverdomme kwaad als ik dit lees.
pi_52214715
eensch
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52214746
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef newsman het volgende:

[..]

Is die Moslim zo een achterlijke cultuur dat ze mensen gewoon later verrekken, of misschien laten doodgaan. Ik heb altijd vertrouwen in mensen gehad, maar dit slaat alles.

Klacht:"Wat een achterlijke kut cultuur, als je niet eens je buurvrouw mag helpen",het maakt me gewoon godverdomme kwaad als ik dit lees.
Gast, je weet dat niet elk land waar moslims wonen niet als Saudie-Arabië is?

Ik zou persoonlijk Iran verkiezen boven SA bijvoorbeeld.
pi_52214750
Tja... en dan nog blijven volhouden dat Wilders extreem is...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52214783
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja... en dan nog blijven volhouden dat Wilders extreem is...
WTF heeft Wilders hiermee te maken?
pi_52214820
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gast, je weet dat niet elk land waar moslims wonen niet als Saudie-Arabië is?

Ik zou persoonlijk Iran verkiezen boven SA bijvoorbeeld.
Ok, je hebt gelijk dan hou ik het op Saudie-Arabie ok, waar vrouwen nog steeds geen auto mogen rijden en lopen te lullen dat ze Allie van Amerika zijn. Ophoeren met die kut staat.

En als je naar Iran zou willen gaan ik hou je niet tegen.
pi_52214880
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

WTF heeft Wilders hiermee te maken?
Dat (naar 't schijnt hoor) hij wil proberen te voorkomen dat 't in NL zover komt als in het nieuwsberichtje in de OP.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52214919
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef newsman het volgende:

[..]

Ok, je hebt gelijk dan hou ik het op Saudie-Arabie ok, waar vrouwen nog steeds geen auto mogen rijden en lopen te lullen dat ze Allie van Amerika zijn. Ophoeren met die kut staat.

En als je naar Iran zou willen gaan ik hou je niet tegen.
Waarom zou ik naar iran willen gaan?
pi_52215202
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar iran willen gaan?
Weet ik veel, mensen bevrijden ?, ze weer een menselijk gevoel willen geven?, gewoon weer leren leven. Elkaar te vertrouwen, want de koran is een rot boek, heb al die pauper moeten lezen.

Ik geef een ding toe Abraham vermoorde zijn zoon niet, daarom schieten ze in de Islam hun dochters af stel sukkels,( ik doel dus hier op eerwraak).Egocentrische Islam jankerds.

Vrouwen hebben ook gevoelens en leer dat is een keer.
pi_52215274
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef newsman het volgende:

[..]

Weet ik veel, mensen bevrijden ?, ze weer een menselijk gevoel willen geven?, gewoon weer leren leven. Elkaar te vertrouwen, want de koran is een rot boek, heb al die pauper moeten lezen.

Ik geef een ding toe Abraham vermoorde zijn zoon niet, daarom schieten ze in de Islam hun dochters af stel sukkels,( ik doel dus hier op eerwraak).Egocentrische Islam jankerds.

Vrouwen hebben ook gevoelens en leer dat is een keer.
Alsof eerwraak iets met de Islam te maken heeft.

Voor dat Mohammed überhaupt geboren was, werden meisjes vaak al vermoord als baby's omdat men nou eenmaal liever een zoon wou. Later is dat mede dankzij Mohammed verboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door IHVK op 09-08-2007 09:10:18 ]
pi_52215337
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Alsof eerwraak iets met de Islam te maken heeft.

Voor de Mohammed überhaupt geboren was, werden meisjes vaak al vermoord als baby's omdat men nou eenmaal liever een zoon wou. Later is dat mede dankzij Mohammed verboden.
Haha, net zo dom als Chinesen, dochter of zoon maakt mij niet uit,maar ja kan ik ze een gelukkig leven geven, misschien.
pi_52219125
quote:
Het is natuurlijk ook wel prachtig om te zien hoe er selectief gelezen wordt.....

De man is niet opgepakt voor het helpen van zijn buurvrouw. De man is opgepakt omdat hij terug is gegaan toen ze al beter was.... De man was zelf moslim en wist verdomd goed wat de gevolgen zouden zijn...
pi_52219161
quote:

[..]

Dit zegt iets over de Saudies, niet over de Islam.
Acherlijke cultuur die Hollanders. Alles in een hokje willen plaatsen en over één kam scheren. Anders raken die stomme Hollanders in de war.
pi_52219185
quote:

[..]

Stront in je ogen?
quote:
Volgens de strenge islamitische wetgeving in Saudi-Arabië mag een man niet met een vrouw in één ruimte zijn, wanneer zij niet verwant of getrouwd zijn.
...
pi_52221185
we moeten gewoon af van de olieverslaving in het westen. Dan is dat hele midden oosten binnen no time weer arm, kunnen ze geen camera's ed meer betalen en zien / horen we er niks meer van.
Opgelost.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52221285
en toch klopt de benaming van de culturen niet als ik dit lees
christen-dom
joden-dom
MO-SLIM!!!!!!!!!
me kont
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52221705
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
we moeten gewoon af van de olieverslaving in het westen. Dan is dat hele midden oosten binnen no time weer arm, kunnen ze geen camera's ed meer betalen en zien / horen we er niks meer van.
Opgelost.
Nieuwsflash, van algen kunnen we diesel maken. Zwaar proces maar als er nou eens schot in komt !
pi_52221958
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:29 schreef heijnen het volgende:
en toch klopt de benaming van de culturen niet als ik dit lees
christen-dom
joden-dom
MO-SLIM!!!!!!!!!
me kont
Nu moet je geen grappen gaan jatten van Theo Maassen he!

En is die regel dat een man en een vrouw niet in 1 ruimte mogen zijn door die gasten zelf bedacht of staat dat in de koran? Want de helft van de moslis bedenkt hun eigen regels, waardoor ze t spoor bijster raken. Niet dat ik moslims top vind ofzo, maar met gematigde kan ik leven!
pi_52221996
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

En is die regel dat een man en een vrouw niet in 1 ruimte mogen zijn door die gasten zelf bedacht of staat dat in de koran? Want de helft van de moslis bedenkt hun eigen regels, waardoor ze t spoor bijster raken. Niet dat ik moslims top vind ofzo, maar met gematigde kan ik leven!
ik jat niks
ik vind theo maassen goed en deel zijn humor met jullie:D
maar van die regels van hun
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52222148
En dat ze niet geopereerd willen worden door een mannelijke doktor.

Sterf dan maar.

Idd kut cultuur
pi_52222726
Ik weet niet waarom mensen zich er zo druk om maken.
Het is hun geloof en als zij daarbij dit soort dingen doen moeten ze dan lekker zelf weten.
Niet zitten zeiken dan je weet regeles zijn regels.
En als jij bepaalde regels wil volgen moet je ook niet zeiken als je word opgepakt als je ze overtreed.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:06:42 #22
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52223863
wat een news man
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52223953
En Bill O Reilly is ook heel goed bezig als christen.

Ik kots op alle christenen. Wat een achterlijke cultuur.

Traditionele moslims uit S-A, Egypte en Iran. Dat zijn de ergsten.
pi_52226652
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
Opgelost.
Het lijkt me eerder dat ze daar beter worden als daar geen olie is aangezien er veel oorlog is vanwege olie
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Dat is volgens mij geen grap van Theo Maassen maar van Guido Weijers (ofzo )
quote:
Het is gewoon een manier van iets interpreteren.
Je kan in alle boeken van geloven (Christenen, Moslims, Hindoes etc.) dingen zo interpreteren dat geweld word toegestaan.
Het grootste probleem van de Islam is dat je de Koran op verschillende manieren kunt interpreteren..
pi_52226717
Boeiend?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')