Het is provisorisch al ongeveer opgelost. Beetje rugpijn heb ik wel vakerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Liever een pijnlijke rug dus?
Ik vond 'm wel aardig.quote:
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenquote:
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contactenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
M'n ex gaat waarschijnlijk rond februari een huis kopen ergens in Utrecht. Hij woont nu nog midden in het centrum van Groningen.![]()
Maargoed, misschien ga ik per februari dus daar wonen. Tralalalala een heel huis voor mij alleen.![]()
Eet zequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin nogal trek te krijgen, dus ga ik avondeten warmmaken
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenMaak je straks nog winst
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contacten
Dan zou ik het zeker aannemen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
?quote:
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
Nope, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.
ahaquote:
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aha![]()
ik heb laatst namelijk ook geprobeerd om de woning van mijn schuinonderbuurvrouw over te nemen, maar dat ging niet door![]()
Nee hoor, je bedoelde echt lulquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
gemenerik bedoel ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
dam ruim je die vriendin toch gewoon uit de weg![]()
Tijd voor een wraakactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.![]()
*foeterdefoeter*
Hm sinds ik er over uit ben dat ik hier weg wil, wil iedereen mn huis (eva ook bv)
heeft zij even pech![]()
mja
heb je haar iets beloofd dan?![]()
niet echt
niet echt?
![]()
En die smiley betekent?![]()
Geen echte toezegging
Die achterlijke ex van mij had bedacht dat ik dat huis niet zou willen. Vervolgens heeft hij z'n scharrel dat huis min of meer beloofd en mij alleen uit beleefdheid gevraagd of ik er nog interesse in had.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |