Kijk, dat overkomt mij nou nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een ruim bureau + kastje maar het is hier toch een bende![]()
Vanavond staat de grote schoonmaak op de planning
Kom eens hier jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat overkomt mij nou nooitNiettemin houd ik af en toe toch grote schoonmaak
Neatfreak
ooghoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind rommel niet zo erg, tot op zekere hoogte natuurlijk
quote:
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijtquote:
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goedquote:
Niet naar beneden kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goed
Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef iamredleader het volgende:de dag zit er weer op
vanavond de flat inspecteren
Is dat inclusief slaaptijd? dan zit ik ook nog niet aan die limiet denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
Ik heb ook een hoekbureau, als ik zo zit zie ik m'n hele bureau en vanuit ooghoek de boekenkast. Wat er verder gebeurd maakt dus weinig uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
potentieel? Dat topic is al lang vol hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik die had verzonnen
Komt trouwens uit een potentieel geniaal topic
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik háát rotzooi
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.![]()
Er is een deel 2 zag ik gisterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
potentieel? Dat topic is al lang vol hoor
Hoe kwam je dan in dat oude topic trouwens?
Hey, dat hoorde ik vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dit vind ik nou best een goede uitvinding
Dat is nu al de 2e keer dat Fok dat bericht postquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijt
dit vind ik nou best een goede uitvinding
En 3 van mijn creaties in de OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een deel 2 zag ik gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |