Ja Azaron en angel is er ook al uit...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef Frumzel het volgende:
[moedermodus]
"Heb je er al iets opgesmeerd"?
[/moedermodus]
Die angel is er ook al uit heb je die in poedervorm gebruikt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ja Azaron en angel is er ook al uit...
ehm..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Bijna 40 graden! Da's best warm! Waar was je op vakantie dan, en waarom lag je ziek op bed?
Wees blij dat je IETS in bed had, dwaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Van mij was erger
Wesp in mijn bed !
mijn vodka, wat doe jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wees blij dat je IETS in bed had, dwaas.
STERF MAARquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb al twintig jaar niks meer in bed gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je toevallig een 16jarig meisje? Zo ja, PM me even! Succes,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb al twintig jaar niks meer in bed gehad.![]()
Getsie tis een ajacied heurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je toevallig een 16jarig meisje? Zo ja, PM me even! Succes,
groetjes,
veldmuis
Het was een grapje, lollermuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je toevallig een 16jarig meisje? Zo ja, PM me even! Succes,
groetjes,
veldmuis
Ik ben vorig jaar in mijn nek gestoken door een wesp met suicide neigingen, hoewel het niet prettig voelt moet je zeker niet overdrijven qua pijn.quote:[b]Op woensdag 8 augustus 2007 23:03
Dan in 1 keer zo'n keiharde steek en als gevolg een bovenarm die zo'n fucking zeer doet alsof hij eraf wordt gedraaid in de machine uit Saw 3..
*Probeert link te leggen tussen 'wespen' en 'fobische kankerhoeren' *quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef Marc1711 het volgende:
Net terug van vakantie, zeker leuk geweest, maar:
1. Eerste 3 dagen met 39,5 graden ziek op bed gelegen terwijl ik thuis al 2 jaar niet ziek ben geweest
2. Daarna nog eens gestoken door zo'n kut wesp!!
Wat heb ik een hekel aan die fobische kankerhoeren, ze komen gewoon op je af zonder luchtjes op te hebben etc..
Dan in 1 keer zo'n keiharde steek en als gevolg een bovenarm die zo'n fucking zeer doet alsof hij eraf wordt gedraaid in de machine uit Saw 3..
![]()
![]()
![]()
Damn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in mijn nek geschoten , hoewel het niet prettig voelt moet je zeker niet overdrijven qua pijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |