hoe kom je eropquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat je er geen eitjes zijn gelegt in je neusholte.
In z'n oor is ook een goed idee, trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:30 schreef Biancavia het volgende:
Getsie.
Ik had weleens een spin in mijn bed.Toen ging ik gillen.
Welke vlieg doet dat ook alweer? Heb keer filmpje gezien van een vlieg die ook eitjes in je lichaam legt/stopt/weet-ik-veel, maar die dingen waren we gruwelijk goor in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
suikerklontje nat maken met spuug en over de gestoken huid wrijven
Ja, naar buiten gegooid, ik ben een dierenvriend hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar die wesp heeft het wel overleefd?
Jij leeft nog, die wesp is pas een dierenvriend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, naar buiten gegooid, ik ben een dierenvriend he
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij leeft nog, die wesp is pas een dierenvriend.
Bleef hangen in de vacht van de geitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:21 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe kan er nou een wesp in je bed terecht komen![]()
Geen idee zat op mijn kussenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:21 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe kan er nou een wesp in je bed terecht komen![]()
Ja of misschien lag ie gewoon te nuecken met een wespin in jouw bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
De wesp was gewoon moe. Dus toen hij jouw bed zag, is-ie gaan slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |