Vunzige vuilnekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie je niet online?Wat is je msn
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Beste is eigenlijk van die holle assen in je wielen, waar je zo'n stang door kan schuiven, maar ja.... dat zit dat weer niet op elke fiets
Daar heb ik mensen voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
je bike is nog niet aangepast in de OP
Aparte remschijf voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[[url=http://www.vanharten.nl/site/nieuws_images/50317.jpg]afbeelding]
clickable.
Als je dat wil weten..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf alexxxx in de OPhoe lang al
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En + enquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Aparte remschijf voorof eigenlijk voorwiel...
ultralight wielen, kosten een leuk centje.
![]()
Je hebt deze (zie foto) ook zonder opstaande rand aan de binnenkant.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, en das kut. Dus mijn Herr gewaine, hoe zit dat met haakse steuntjes
Bwwwoooaaaapaquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dat wil weten..
Klik op je active topics, en dan het vorige topic of zo aanklikken.![]()
![]()
Als je de bron van het kwaad wil weten..
Klik op eigenschappen van het plaatje.![]()
Ik las al iets van een WP die een goede uitgeknipte versie van Alexxenz wou voor iconsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar, ja maar ik wil van die dingetjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je hebt deze (zie foto) ook zonder opstaande rand aan de binnenkant.
Dus dan hen je maar 1 opstaande kant aan de buitenkant van je brug
[afbeelding]
Wat een boefje heH.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik las al iets van een WP die een goede uitgeknipte versie van Alexxenz wou voor icons![]()
Inkopper gesignaleerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
Ja maar, ja maar ik wil van die dingetjes![]()
Als je over een week alleen nog je verstandskiezen in je bek wil hebben zal ik het zeker overwegen om een spoiler te plaatsenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een boefje heH.![]()
[..]
Inkopper gesignaleerd.![]()
Zal ik' em in een spoiler zetten?![]()
Ok, verkoop dan maar niet je motorfiets, en monteer een brug van een Gixxer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:32 schreef Makster het volgende:
Als je over een week alleen nog je verstandskiezen in je bek wil hebben zal ik het zeker overwegen om een spoiler te plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |