abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:38:29 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52210153
Eindelijk heeft Amanda Tamara aan de lijn. Tamara heeft een kinderstemmetje. Ze zit in de auto. De antwoorden op de vragen:

Modellenwerk en dansen
Leek haar wel leuk om mee te doen
Maten 85 borst, taille 62 heup 92
Is al bezig met catwalk gebeuren, fotografie
Is tot september beschikbaar
Kijkt elke dag DGK
Wil misschien miljonair worden
Wil niet in string
Lengte 1.74
Favo miljonair is Brian, maar Amanda is ook leuk

Amanda vertelt het verhaal achter de naam Tamara. Ze wist er al van via Hyves, mensen lieten er berichtjes achter.

Een groep dj's vermaakt ondertussen de overige bewoners. Alleen Jaap niet, want die ligt in het zwembad.

Oh ja, de hondjes zijn afgehaald en op weg naar huis.

Thx

[ Bericht 99% gewijzigd door HiDiHo op 08-08-2007 21:46:56 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:38:49 #2
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52210158
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nadia brengt 10 keer meer dan Sylvia. Of het nu leuk is of niet, er wordt over haar een hoop gesproken op de streams, en daar gaat het volgens mij om. Sylvia had het ongeveer één keer in de week een kwartiertje over "haar gevoel".
Sylvia was een type wat niet op de voorgrond trad. Maar die mij wel mooie momenten heeft gegeven. Ik genoot van de plagerijtjes van Huub. Blind over de rand van het vijvertje lopen.... kleine vertederende dingetjes.... Barcelona was soms saai toch had ze normale gespreken op een normale toon. In tegen stelling tot een Nadia, een nix, een Amandadie constant valse emoties in hun communicatie stoppen... Zo onvolwassen.... Dat mis ik hier... volwassen mensen die een gesprek weten te voeren.
20:53 - Bewijsmateriaal verzamelen

Amanda heeft de afgelopen uren meer tijd doorgebracht met haar honden dan ooit tevoren in De Gouden Kooi. De 19-jarige lijkt toch gegrepen door het commentaar van Lieke. In de Chill Room speelt ze en vertroetelt ze de beestjes op en top. Ondertussen legt Brian alles vast met zijn digitale camera. Zijn ze hier bezig met het verzamelen van het benodigde bewijsmateriaal?

Bron: 10

da's dan wel een grappig en leuk berichtje van tien.
Ze vinden ook dat Lieke meer om honden gaf dan Amand a, erg benieuwd hoe ze dit in uitzending verwerken
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:41:23 #5
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52210236
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Sylvia was een type wat niet op de voorgrond trad. Maar die mij wel mooie momenten heeft gegeven. Ik genoot van de plagerijtjes van Huub. Blind over de rand van het vijvertje lopen.... kleine vertederende dingetjes.... Barcelona was soms saai toch had ze normale gespreken op een normale toon. In tegen stelling tot een Nadia, een nix, een Amandadie constant valse emoties in hun communicatie stoppen... Zo onvolwassen.... Dat mis ik hier... volwassen mensen die een gesprek weten te voeren.
tijd voor wat 30+ en 40+ people
dan zijn die blagen zo weg...
kan het programma netjes naar RTL niveau getrokken worden...
alhoewel... als we dan een "Ma Flodder" zoals ze in BB6 hadden...
... en huiver mee
pi_52210238
quote:

[..]

Sylvia was wel saai maar ze was de enige stabiele factor daar...dat gaf wel een beetje rust in de tent, ze neutraliseerde het geheel een beetje
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:41:50 #7
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52210254
Ze lijkt dus echt niet op de ex van Brian maar goed..
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52210258
Met veel oogschaduw op lijkt Lieke nog meer op een kerel.
Dacht ff dat Natrasha weer in da house was.
pi_52210284
Jaap heeft geen zin in een feestje
pi_52210290
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Mwah, met dat stemmetje? Ik denk ook niet dat ze nog voor opschudding kan zorgen.
Ze heeft de afgelopen dagen voor veel opschudding gezorgd: Pluspunten dus.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:43:02 #11
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52210292
Staat die Kennix nu al een half uur met dat rietje te spelen?
My God donderstraal dat mietje er toch uit...
... en huiver mee
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:43:05 #12
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52210294
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:43:16 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52210298
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef farceman het volgende:
20:53 - Bewijsmateriaal verzamelen

Amanda heeft de afgelopen uren meer tijd doorgebracht met haar honden dan ooit tevoren in De Gouden Kooi. De 19-jarige lijkt toch gegrepen door het commentaar van Lieke. In de Chill Room speelt ze en vertroetelt ze de beestjes op en top. Ondertussen legt Brian alles vast met zijn digitale camera. Zijn ze hier bezig met het verzamelen van het benodigde bewijsmateriaal?

Bron: 10

da's dan wel een grappig en leuk berichtje van tien.
Ze vinden ook dat Lieke meer om honden gaf dan Amand a, erg benieuwd hoe ze dit in uitzending verwerken
Het lijkt er meer op dat Amanda het niet kon hebben dat Lieke leuk met haar hondjes kon omgaan. Of ze was gewoon jaloers omdat de hondjes meer naar Lieke kwamen dan naar Amanda. Dus dan maar naar huis sturen en Lieke de schuld geven en buiten propartioneel zwart maken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:43:32 #14
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52210309

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:44:02 #15
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52210328
Moet je zien hoe overdreven lieke erbij staat fakewijf/vent
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52210329
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef Giggio het volgende:
Staat die Kennix nu al een half uur met dat rietje te spelen?
My God donderstraal dat mietje er toch uit...
rtl houdt wel van mietjes
pi_52210337
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef T-lex het volgende:
tja, zal je wel onzeker van worden he, mensen die wel normaal in hun vel zitten en t niet hoeven te hebben van naar t volmaakte streven,

maakt niet uit hoor, op een gegeven moment wordt ook jij wat ouder en ga je berijpen wat echt belangrijk is
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 21:44:22 #18
137949 Disana
pi_52210338
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ze heeft de afgelopen dagen voor veel opschudding gezorgd: Pluspunten dus.
Maar zoals ik Amanda en Brian zag, was de spanning eruit. Nou ja, van mij mag ze komen. Lijkt me sowieso een vreselijke vertoning, die contest
pi_52210346
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat Amanda het niet kon hebben dat Lieke leuk met haar hondjes kon omgaan. Of ze was gewoon jaloers omdat de hondjes meer naar Lieke kwamen dan naar Amanda. Dus dan maar naar huis sturen en Lieke de schuld geven en buiten propartioneel zwart maken.
Ik kan het ook niet anders zien.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52210353
quote:

[..]

Ik vond Sylvia meer verknipt dan bijvoorbeeld Amanda. Op de leeftijd van Amanda, gecombineerd met haar capaciteit kun je het gedrag verwachten dat je bij haar ziet.

Syliva heeft brains, maar heeft op haar dertigste ook nog geen fuck bereikt. Het enige waar ze mee bezig was was een soort van bomen en dolfijnen knuffelen en de hele dat goed luisteren naar haar chakraas.

Niet dat ik het haar nu zo kwalijk neem, er zal vast een reden zijn waarom het is zoals het is. Maar om haar nu als perfecte tante af te schilderen, dat gaat mij een tikkie te ver.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:44:58 #21
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52210364
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef T-lex het volgende:
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:45:11 #22
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52210371
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar zoals ik Amanda en Brian zag, was de spanning eruit. Nou ja, van mij mag ze komen. Lijkt me sowieso een vreselijke vertoning, die contest
eens
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:45:48 #23
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52210394
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vond Sylvia meer verknipt dan bijvoorbeeld Amanda. Op de leeftijd van Amanda, gecombineerd met haar capaciteit kun je het gedrag verwachten dat je bij haar ziet.

Syliva heeft brains, maar heeft op haar dertigste ook nog geen fuck bereikt. Het enige waar ze mee bezig was was een soort van bomen en dolfijnen knuffelen en de hele dat goed luisteren naar haar chakraas.

Niet dat ik het haar nu zo kwalijk neem, er zal vast een reden zijn waarom het is zoals het is. Maar om haar nu als perfecte tante af te schilderen, dat gaat mij een tikkie te ver.
Bomen knuffelen
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:45:55 #24
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52210397
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

rtl houdt wel van mietjes
dan ruilen ze Kennix toch om met: ..... MOI ! ....
... en huiver mee
pi_52210413
Wat mogen we nu weer niet zien? behalve jaap in het zwembad...
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')