Dat zou voor slechts één vrouw een verklaring kunnen zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Was het zeker rita verdonk, niet links niet rechts...
Mja, mijn vriendin doet het ook altijd...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zou voor slechts één vrouw een verklaring kunnen zijn, maar ik kwam er vandaag wel zes tegen op de 42 kilometer van mijn werk naar huis.
Maar op de rechterrijstrook kun je óók uitwijken naar links en naar rechts (vluchtstrook!) dus dat is geen excuus toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:31 schreef Guncta het volgende:
Tja, denk dat het ze weinig boeit en graag het idee hebben dat ze sowieso naar links en naar rechts kunnen uitwijken. En dat ze nu stiekum lachen dat jij meer minimaal 4x meer tijd in een topic stopt dan dat het je aan tijdwinst oplevert.
Oja, het verschil is vaak ook erg groot, 80 rechts, 125/130 midden, >130 links
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Was het zeker rita verdonk, niet links niet rechts...
Wellicht is dat de reden waarom de rechterbaan als het druk is op wat langere afstanden vaak net wat sneller doorrijdt dan de linkerbaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik schiet meestal meteen naar de linker.
dan kunnen ze handson bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wellicht is dat de reden waarom de rechterbaan als het druk is op wat langere afstanden vaak net wat sneller doorrijdt dan de linkerbaan?Najah, zolang je gewoon lekker met het verkeer meegaat is dat geen probleem, maar heb jij misschien enig idee waarom andere vrouwen in het midden blijven rijden als het rustig is?
Misschien denken ze zelf dat ze vrij hard gaan, en dus niet helemaal rechts moeten rijden. Vergelijk het met de gemiddelde Nederlander op de Autobahnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wellicht is dat de reden waarom de rechterbaan als het druk is op wat langere afstanden vaak net wat sneller doorrijdt dan de linkerbaan?Najah, zolang je gewoon lekker met het verkeer meegaat is dat geen probleem, maar heb jij misschien enig idee waarom andere vrouwen in het midden blijven rijden als het rustig is?
maar... ze hebben toch ogen? Als ze zien dat ze niemand inhalen die wél op de rechtstrook rijdt - of sterker nog: ze zien de auto's in de verte op de rechterstrook alleen maar steeds kleiner worden - dan is het toch logisch om een stukkie naar rechts op te schuiven??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien denken ze zelf dat ze vrij hard gaan, en dus niet helemaal rechts moeten rijden. Vergelijk het met de gemiddelde Nederlander op de Autobahn![]()
het was ook een retorische vraag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef N.icka het volgende:
De vraag van ts wordt gesteld aan vrouwen , waarom reageren er dan mannen?
Jah, waar blijven de vrouwen met wat inzicht in deze kwestie??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef N.icka het volgende:
Die kunnen dat nooit laten... bemoeials zijn het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef N.icka het volgende:
Nope, niet retorisch hoor... ik ben benieuwd waarom ze dat doen. Het gedrag moet een reden hebben toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Matty___ het volgende:
het was ook een retorische vraag.
wat wil je anders horen?
1. ik kan niet auto rijden.
2. maar in het midden is het veilig
3. anders moet ik zo vaak mijn knipperlicht gebruiken
4. weet het eigenlijk niet, hihi
![]()
hmm het zijn vrouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nope, niet retorisch hoor... ik ben benieuwd waarom ze dat doen. Het gedrag moet een reden hebben toch?
Dan snap je het concept van een retorische vraag niet helemaal , geeft niks hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
het was ook een retorische vraag.
wat wil je anders horen?
1. ik kan niet auto rijden.
2. maar in het midden is het veilig
3. anders moet ik zo vaak mijn knipperlicht gebruiken
4. weet het eigenlijk niet, hihi
![]()
Ga jij eens even héél snel al je vriendinnen bellen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef ondeugend het volgende:
Die kunnen dat nooit laten... bemoeials zijn het.
Ga er maar niet van uit hoor.... ik hoef nauwelijks naar rechts omdat er iemand bumperkleeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |