Is dit je eigen mening, of 'papegaai' je slechts de mening van de meerheid?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Cpt.Padraic het volgende:
en slecht geschreven boek.
Wat?!??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
[..]
en jouw verweer mag niet meer bevatten dan voor ons te bidden , in de plaats van ons onze onwetendheid te verwijten ( de enige die ons mag beoordelen is de god waarin jij geloofd)![]()
dacht het maar even te melden , maar zulks agressief gedrag mag niet van hetzelfde boekje waarvan jij beweert dat je het volgt![]()
Is maar dat je het weet , ik verwijt je je geloof niet , maar zeg gewoon waar het op staat , sorry hoor![]()
(lees jij trouwens wel eens je onderschriftje?
"Tot jullie die naar mij luisteren zeg ik: heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten, zegen wie jullie vervloeken, bid voor wie jullie slecht behandelen." - Jezus
staat zowat alles in waar jij je niet aan gehouden hebt in dit topic!!!)
triest dat christenen zo als jij jullie toch al beschamende naam verder bezoedelen![]()
Ich habe es gelesen, meerderheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:54 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Is dit je eigen mening, of 'papegaai' je slechts de mening van de meerheid?
heb je dus wel gedaan;quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat?!??![]()
Waar ben ik in hemelsnaam agressief geweest? Ik heb niemand uitgescholden of iets, terwijl ik zelf wel belachelijk ben gemaakt. Als mensen domme dingen zeggen of zich onwetend gedragen, mag dat best gezegd worden. En dat doe ik dus ook.
Je zal mij nooit iemand zien uitschelden of beledigen, terwijl het omgekeerd constant gebeurd. Maar ik mag best de waarheid zeggen.
Zelfs stormfronters zullen dit beamenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Cpt.Padraic het volgende:
Mein Kampf is niet verboden om te bezitten en te verhandelen, er mogen gewoon geen herdrukken van gemaakt worden. Veder is het een verschikkelijk saai en slecht geschreven boek.
Mein Kampf is niet verboden. Het is wel verboden Mein Kampf te verkopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:19 schreef amvrosios het volgende:
Ik vraag me af waarom het boek mein kampf Verboden is , aangezien ik er geen bezwaar in zie dit
soort dingen te verkopen..
klacht: mein kampf moet niet verboden zijn
Ik scheld daar niemand uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
[..]
heb je dus wel gedaan;
Je moet je arrogante smoel houden. )
De zoon van Dik Trom, kan ik niet echt saai noemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
[..]
meeste verboden boeken zijn enorm saai hoor![]()
En bij mij thuis maar flippen over A. Crowley's "White stains" , zooi is niet eens te lezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |