het was mij niet eens op gevallenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dit ziet ? :p
tis een slecht geschreven boek wat eigelijk helemaal niet zo schrikbarend isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb er best spijt van gehad dat ik hem destijds niet heb gekocht moet ik zeggen.
Ben er ook erg nieuwsgierig naar.
Mein underwerp ! was machst du !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef TommyGun het volgende:
DENN DAS IST MEIN KAMPF... NEIN!!!Parodie op Rammstien - Mein Teil
(Topic is toch al bagger)
Lijkt me vrij makkelijk om op internet te vinden. Daarom is dit wetsartikel ook zo verouderd, het is onzin om te denken dat je mensen tegenwoordig kan verbieden om bepaalde informatie tot zich te nemen. Wat mij betreft mogen ze het in de schappen leggen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb er best spijt van gehad dat ik hem destijds niet heb gekocht moet ik zeggen.
Ben er ook erg nieuwsgierig naar.
Volgens mij ben jij weer een mooi voorbeeld van debilisering van Fok.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat zou wel helemaal perfect wezen...
Dat kan zijn, maar wat boeken betreft lees ik ze eerst graag zelf voor ik een oordeel vel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een slecht geschreven boek wat eigelijk helemaal niet zo schrikbarend is
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mein underwerp ! was machst du !
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij weer een mooi voorbeeld van debilisering van Fok. zij Djasser tegen zichzelf..
ooh je moet het zeker een keer lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar wat boeken betreft lees ik ze eerst graag zelf voor ik een oordeel vel.
Wat zonder het betreffende boek bijzonder lastig is natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef amvrosios het volgende:
ik krijg waars direct een ban als ik hier een linkje post naar de pdf ?
Ik heb wel een enorme tic dat ik boeken ook daadwerkelijk in boekvorm wil hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je moet het zeker een keer lezen
zoek een maar op een torrent, staat vast in pdf vorm onliine
de eerste hit op google is in engels btwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme tic dat ik boeken ook daadwerkelijk in boekvorm wil hebben.
Maar wellicht is een hoge uitzondering hier op zijn plaats.
Bedankt voor de tip iig.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef Djaser het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens spellen voordat je een grote mond opzet, kereltje.
Is Djasser een zij jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |