Tja, hoeveel verschillende dialecten kent Limburg nou, een stuk of 148? Anyway, het is aanpassen of verdwijnen jongenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:40 schreef dekilo het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens Maastricht horen lullen, klinkt ook niet fris.
Ik woon dus precies tussen Heerlen en Maastricht in en ik zou in allebei de steden niet dood gevonden willen worden.
Of je nou Maastrichts,Heerlens of als een limburgse boer praat, het klinkt allemaal dom.
Ben je wel eens in Vaals geweest.
Laatsts bij de bakker moet ik gvd in het Duits bestellen.
Zo heeft ieder dialect z'n charmes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, hoeveel verschillende dialecten kent Limburg nou, een stuk of 148? Anyway, het is aanpassen of verdwijnen jongenIk kan zowat elke streektaal hier van Jullepes tot Kirchroas, hoewel de uitspraak daarvan er wel eens bij inschiet
![]()
Als ik weer eens aan die kant van het land kom zeik ik altijd even in de grachten in de hoop dat dat het niveau zal doen stijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Lager dan de Randstad zal het waarschijnlijk niet worden.
Je woont in de Randstad...moge de Noordzee snel stijgen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:22 schreef Votz het volgende:
Het schijnt behoorlijk populair te zijn dat filmpje. Er is zelfs een remix:
http://rapidshare.com/fil(...)_Deuren_Schuiven.mp3
Kijk hier ff of hier een oplossing tussen zit:quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja jammer, ik kon hem niet bekijken.
Iets zegt me, echter, dat ik niets gemist heb.
Holland op z'n best: De baas heerlijk goedkoop personeel, terwijl het biertje nog steeds stervensduur is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
In amsterdam op het leidscheplein hebben ze gewoon polen in de bediening lopen
kan je niet eens in het nederlands bier bestellen
wat ik natuurlijk wel doe, komnoui, ben geen toerist in mn eigen stad heur
ah, was maar 2,20 per biertje ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 01:24 schreef blonchi het volgende:
[..]
Holland op z'n best: De baas heerlijk goedkoop personeel, terwijl het biertje nog steeds stervensduur is.
![]()
Nigel woont er niet meer, het huis van hem staat op funda "kasparenstraat 19" , volgens de huizensite is het na 1997 gerenoveerd. zoek het maar eens opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef tweakdsl het volgende:
Nou, zeker weten wijk Heilust. Het gezin woont er nog. vrouw is nu blond. De buurman is onbekend.
http://www.horsch-makelaa(...)raat_19_Kerkrade.htmquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Roellie77 het volgende:
[..]
Nigel woont er niet meer, het huis van hem staat op funda "kasparenstraat 19" , volgens de huizensite is het na 1997 gerenoveerd. zoek het maar eens op
Als het goed is wel ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Goeie kick
Maar dit was dus in de heilust?
Volgens mij daar bij de sandwich express die straat naar binnen of niet?
Nigel, dat is toch een synoniem voor glijmiddelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohja
Nigel schijnt soms nog in Café Trojan te komen
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:35 schreef Symphonic het volgende:
Als ik zo'n filmpje zie heb ik steeds het gevoel dat Arjan Ederveen ieder moment de set op kan stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |