Het liefst zou ik gewoon een permban willen krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef qonmann het volgende:
wyccie's laatste post in FMT...geloof er niets van
Herhaaldelijk tubgirl postenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
Het liefst zou ik gewoon een permban willen krijgen.
Dat doe ik al. Volgens Nem.quote:
Dit was een vette hint.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef Wickedangel het volgende:[quote
korte ontmoetingen (kuch)
Vind het toch een beetje zonde omdat ik nog zoveel andere films moet zien. Doe ik wel héél af en toe, hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef qonmann het volgende:
Casablanca wordt beter naarmate je de film vaker ziet![]()
Ken het niet eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Brief encounter!
Heb je gelijk in, echter bij films die je al een keer hebt gezien hoef je niet zo op te letten, dus al je moe bent ..:)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind het toch een beetje zonde omdat ik nog zoveel andere films moet zien. Doe ik wel héél af en toe, hoor.
Godver, had nou even gewacht tot ik was bijgelezen!! Ik wist het wel!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Brief encounter!
Je bent te laatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
Godver, had nou even gewacht tot ik was bijgelezen!! Ik wist het wel!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |