quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Ze zal die prei vast keihard in haar kutje hebben gestopt! En daarna dat nog soppige uiteinde van die prei in haar aarsch in en uit hebben geschuift terwijl ze scheetjes liet
Oh zingt ze daarom zo moeilijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Ze zal die prei vast keihard in haar kutje hebben gestopt! En daarna dat nog soppige uiteinde van die prei in haar aarsch in en uit hebben geschuift terwijl ze scheetjes liet
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Neem de vork smilie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef winterapfel het volgende:
en waarom hebben we geen prei smiley???
Zeker nog niet kunnen fappen? Anders deed je dit soort rare uitspraken nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef TommyGun het volgende:
Kanker deuntje idd
t zijn maar lettertjes heurquote:
Daarom irriteert het mij niet minder....quote:
wrom irriteert het je dan zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Daarom irriteert het mij niet minder....
![]()
Heeft niets met relativeren te maken.... hell ik heb het zelf van zeer dichtbij mee gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom irriteert het je dan zo?
een vriend van mij heeft nu vd 3e keer kanker en hij noemt zichzelf de grootste kankerleijer die hij kent, beetje reltiveren kan nooit kwaad
tja het is kennelijk een populair ekracht term tegenwoordig, in den haag al eeuwen btwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Heeft niets met relativeren te maken.... hell ik heb het zelf van zeer dichtbij mee gemaakt.
Maar ik erger me gewoon aan het te pas en te onpas gebruiken van het woord.
Staat geheel los van de ziekte.
Net zo goed als: Tyfus, Tering, Kut, etc etc....
Ja klopt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef TommyGun het volgende:
Moet je vooral op FOK! zijn Xcelsius
Normailiter doe ik dat ook niet.... maar soms moet ik er even wat van zeggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
en ik zou me er op fok niet al te druk om maken, dan blijf je nml bezig
Man als je er niks aan vindt, waarom weet je dan de uitgebreide details?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef Ravage het volgende:
Ik erger me ook aan deze reclame. Vooral hoe stom ze uit hun ogen kijken, hoe langzaam ze bewegen, die kinderen met hun smerige smoeltjes
En dan nog dat deuntje op de achtergrond
"Samen kunnen we het doen, Nederland groen"
En?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef Ravage het volgende:
Die reclame komt zo'n beetje elk reclameblok langs, op alle zenders.. vandaar
Nee hoor, maar je hoeft 'm maar 1 of 2 keer te zien om te weten hoe irritant is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
En?
Dan kijk je ze iedere keer braaf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |