SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:09 schreef fathank het volgende:
Leer kun je toch makkelijk schoonmaken...?ja tuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het gaat om het principe weetje wel...ze vriendin heeft gewoon een stevige beurt nodig dat kut wijf!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef RickoKun het volgende:
Dat zal naast je moeder haar pruim de enige pruim zijn die zich vastzuigt aan de bank.Sandstorm!!!!
EEN vriendin, dat stond er niet bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Het is EEN vriendin. Niet MIJN vriendin
2: FP
En ik zeg dus : jij hebt heul niet "EEN vriendin".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Het is EEN vriendin. Niet MIJN vriendin
ah...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD.
Pakt ze zich een pruim uit de fruitmand, wast ze hem af, legt ze hem gewoon onder het TV kijken terwijl ze er al een hap uit genomen heeft op de bak neer !
Gevolg: Afdruk van pruim op mijn moeders lederen bank.
Had ik het tegen jou tamme ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En ik zeg dus : jij hebt heul niet "EEN vriendin".
Een niet-grappige opmerking plaatsen in een al niet-grappig topic maakt jou een... kankerlijer!quote:
maar dat wist ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Een niet-grappige opmerking plaatsen in een al niet-grappig topic maakt jou een... kankerlijer!
Doet ie anders nooooit hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
HAHAHA! DACHT IEDEREEN DAT JE VRIENDIN ZO MAAR MET DER BEHAARDE NATTE POES OP DE BANK ZOU LIGGEN MAAR NEE TOEN ZE HET OPENDEN WAS DAT NIET ZOOOO!! WAT EEN FENOMINALE MISLEIDING WAT EEN GRAP GEWELDIG BRILJANT EINZZZZZZZ!!!
je capsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
HAHAHA! DACHT IEDEREEN DAT JE VRIENDIN ZO MAAR MET DER BEHAARDE NATTE POES OP DE BANK ZOU LIGGEN MAAR NEE TOEN ZE HET OPENDEN WAS DAT NIET ZOOOO!! WAT EEN FENOMINALE MISLEIDING WAT EEN GRAP GEWELDIG BRILJANT EINZZZZZZZ!!!
Thanx !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
JE CAPSLOCK BLIJFT HANGENquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
EN JIJ REAGEERT EROP!!! MUHAHAHAAH BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!
te laf / te lelijk om foto's te plaatsenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
EN JIJ REAGEERT EROP!!! MUHAHAHAAH BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!
JE HEBT HELEMAAL GELIJK KNUL!!! IK HEB 3 TEPELS!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
te laf / te lelijk om foto's te plaatsen![]()
Hé dikzak, ga eens fitnissen ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]user
ga je dit jaar naar groep 8 of het voortgezet onderwijs?
Ben jij niet die zwakzinnige kutkneus zonder humor en gebrek aan originele grapjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:33 schreef Mopst3r het volgende:
EEH BEN JIJ NIET DIE HENDIG SJIEKE DJ?????
Zeg ben jij niet die n00b met TE gaye usernaam en een wigger uiterlijk ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:33 schreef Mopst3r het volgende:
EEH BEN JIJ NIET DIE HENDIG SJIEKE DJ?????
fenominaal ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
HEEEEEEYYYYY BEN JIJ NIET DIE ENE DJ!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die n00b met TE gaye usernaam en een wigger uiterlijk ?
n00b, met je laggende toetsenbord! ALTIJD weer met eenquote:
Kun je er een remix van maken dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Anders posten jullie eens wat pics als "quasi-nonchalante" reactie met prangende vragen of het over natte kutjes gaat of over pruimen enzo.
Om het gezellig te makne.
fijn voor je manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
n00b, met je laggende toetsenbord! ALTIJD weer met een_! reageren hé? Zooeeeen vervelende aanpak vind ik dat!
val je op asiansquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Niet zulkes pruimpje uiteraard ! HAHAHAHAHAHAHAHA
[afbeelding]
met van die GIGANTISCHE GOLIATH TENTAKELS als schaamhaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
val je op asians![]()
lekkere loempia's likken tussen de benen![]()
en als ze ongesteld zijn zeggen ze: sambal bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
met van die GIGANTISCHE GOLIATH TENTAKELS als schaamhaar
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
Oh dus jij snakte naar wat aandacht en toen dacht je van:LAAT IK EENS EEN TOPIC BIJELKAAR LIEGEN
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ja en Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
Oh dus jij snakte naar wat aandacht en toen dacht je van:LAAT IK EENS EEN TOPIC BIJELKAAR LIEGEN
![]()
janetje is er blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef Catch_me het volgende:
HAHAHA ZULKS EEN GOEDE TT IK HAD HEM ECHT NIET VERWACHT 11!1einzSIEG11nHEIL1?11.:'):')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |