http://www.serebii.net/games/natures.shtmlquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
Misdreavus verandert niet tijdens het ruilen, je hebt er een dusk stone voor nodig zie ik. Daar heb ik nog een paar van liggen denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.
Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten
Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
AH goeie tip, thxquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...
Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Markster het volgende:
[..]
AH goeie tip, thx
En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon
Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf Meenemen
Inderdaad, Dragon/Water zou 'm een te goede type geven. De electric weak is dan namelijk ook nog eens weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
wat Oproerkraaier zegt kan ook, maar als je geen andere GBA pokemon spellen hebt, lijken Drifblim en Bibarel een goed teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen
Drifblim met Cut, defog en fly
en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght
surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |