kindervrij klinkt meer als zo'n bijv. "ongediertevrij" *grin*
ik wilde vroeger altidj wel kinderen.. maar niet NU
dat veranderde in "pff ik moet er niet aan denken.. " naar aanleiding van al het loslopende tuig dat je eigenlijk overal en nergens tegen komt en enkel rondhangt zonder ooit wat nuttigers te doen dan de supermarkt te beroven
naar aanleiding van die hele kuddes mensen die hun kind lekker door de supermarkt laten hobbelen en als ze beginnen te krijsen gewoon lekker laten staan
met asl gevolg dat "even boodschappen" al gauw "even mezelf flink ergeren" werd.
en tja.. als niemand dan kennelijk zn kind kan opvoeden.. waarom zou ik het dan wel kunnen?
wat maakt mij beter dan de rest? niets toch?
tot ik eh.. anderhalf jaar geleden op het randje van het bed de vraag kreeg of ik wilde stoppen met de pil
schrok me rot.. en eh.. enige wat ik kon uitbrengen was de vraag of we daar niet even een half jaartje mee konden wachten nog.
prompt vergat ik dus een paar keer de pil op het verkeerde tijdstip.. werd niet ongesteld...
kwam wel ineens HEEL erg dichtbij zo.. en nog aardig onverwacht ook in zekere zin
want tussen dat gesprek en het daadwerkelijk niet ongesteld worden zat maar een paar weken.
uiteindelijk heeft het hele verhaal eventjes geduurd..
zwangerschapstesten zeiden niets positiefs... maar eh.. dat ongesteld worden gebeurde ook niet.
toen ik het uiteindelijk wel werd (na 2 maanden...) waren we beiden zo erg teleurgesteld (ook ik dus) dat ik accuut nooit meer de pilstrip aangeraakt heb
![]()
zo snel kunnen dingen veranderen *grin*
ik was er heilig vna overtuigt dat ik het prima naar mn zin had zonder kids namelijk
![]()
en eh.. dat had ik ook
maar nu eh tja kijk ik onwijs uit naar september om daar de mini-me eens op de wereld te gaan zetten
![]()
maar zo gek is het dus niet
![]()
je leven is niet minder compleet zonder kind
maar je kan zomaar ineens besluiten dat het toch wel iets is wat je wil (of niet natuurlijk)
enneh.. @coldfeet: ik vond ook jaren lang enkel kinderen van anderen leuk
heerlijk hoor zo'n koter
maar ook lekker om aan het einde van de dag gewoon weer met paps/mams mee terug te geven
![]()
lekker verder met mijn eigen leventje
jobensaskia.nlOi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!