En dan zit je met jong.. en dan? Over 18 jaar had je vast liever die sportwagen gekocht voor het geld wat je nu kwijt bent aan dat ettertje dat niet wil deugenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef Moonah het volgende:
Zeg PV, je wil toch niet zeggen dat je een leven naast OUD hebt he?
[..]
Mamamamammmmaamama*smelt
(lang leve de tamtamquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar val ik dan helemaal buiten de incrowd, want negen van de tien keer heb ik geen idee waar het over gaat.Net als die discussie in het relto.... *kuch*... modtopic.
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, dat heb ik nog steeds met "mevrouw" , en ik denk nog altijd in termen als "later als ik groot ben"..
moeder is ook zo'n volwassen woord, mama is al beter, want dat zegt je kind straks tegen je
Alsof die nog hip is na 18 jaar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dan zit je met jong.. en dan? Over 18 jaar had je vast liever die sportwagen gekocht voor het geld wat je nu kwijt bent aan dat ettertje dat niet wil deugen
Je bent gewoon jaloers op mensen die zo verstandig zijn geweest om voor hun eigen vrijheid te kiezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, de mensen die ik ken die pertinent hebben gekozen om geen kids te "nemen" (ik noem het maar even zo) en dan niet door een fysieke reden he, of een (erfelijke) ziekte oid, hebben allemaal als motivatie: "ik heb niks met kinderen, ik wil er niks voor opofferen, en ik wil doen wat ik wil wanneer ik wil".
Dat vind ik dan toch een bepaalde karaktertrek die ik niet als prettig ervaar, kan het niet beter uitleggen dan dit
Hun goed recht natuurlijk hoor, maar ik vind het toch vaak een bepaald "type". (Degenen die ik ben tegen gekomen dan).
je bedoelt "ma" ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]! *herkent* Alleen jammer dat dat later ineens steeds korter wordt
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je bedoelt "ma" ?
ik zeg geen Ma tegen mijn moeder, mijn moeder is geen Ma, maar een mama, ze is klein en slank en jong ogend en hip, Ma's zijn groot en stevig en hebben bloemetjes jurken aan, van de M & S![]()
mijn vader is ook geen Pa, maar een echte papa, al denkt mijn broer daar anders over, die noemt hem dus wel Pa, de lafaard![]()
Ja ma!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch*
Het was net zo fijn weer terug on-topic na het uitstapje over kdv's en goudvissen enzo, zullen we het dan ook on-topic proberen te houden.
Ik geloof onmiddelijk dat je je huis helemaal volgens de laatste IKEA Feng Shui 2007 normen hebt ingericht, maar wat schiet je er mee op? Introspectie leidt niet per definitie tot een gelukkig levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alsof die nog hip is na 18 jaar...
[afbeelding]
Deze is nog mooier als ie 18 is![]()
![]()
En ik heb toch geen rijbewijs dus hij mag me straks mooi rondrijden, en aangezien ik een leuke hippe moeder ben doet ie dat graag natuurlijk
Ontzettend...maar heb ik je al verteld dat ik het voor sommige mensen alleen maar een heel wijs besluit vind om zich niet voort te planten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mensen die zo verstandig zijn geweest om voor hun eigen vrijheid te kiezen.![]()
Zal ik doen, doei!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geloof onmiddelijk dat je je huis helemaal volgens de laatste IKEA Feng Shui 2007 normen hebt ingericht, maar wat schiet je er mee op? Introspectie leidt niet per definitie tot een gelukkig leven
Denk daar maar aan als je op je 50e oma bent
Ja moeder!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch*
Het was net zo fijn weer terug on-topic na het uitstapje over kdv's en goudvissen enzo, zullen we het dan ook on-topic proberen te houden.
En dat is nou precies datgene wat de lacherige kritiek op het OUD forum rechtvaardigtquote:
Nou ja, met jouw opmerkingen vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om, vind je zelf ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dat is nou precies datgene wat de lacherige kritiek op het OUD forum rechtvaardigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |