Nu al in een sleur?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kom hier weleens ja
Behalve de dagelijkse sleur, wel redelijk ja
U2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ohja mijn request voor vandaag is
1. vertaal jij ook in het engels kort het af tot een letter en een cijfer en neem alleen die letter
2. neem het getal van de schapenkoppen en tel er 6 bij op.
3. het eerste woord van het titel is een beest
4. voor het laatste woord weet ik geen hint dus geef ik die ook niet
Zou wel moeten als presentatricequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke kwam niet aan het woord
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze weekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke was net te zien op het journaal van 8 uur. Uruzgan FM bestaat 1 jaar en dat moest uiteraard even gevierd worden. Annemieke kwam niet aan het woord, maar was wel meerdere malen vol in beeld.![]()
Eigenlijk wel! maar haar verschijning maakt veel goed.quote:
Goede tip, D.Rose!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze week
Ik heb er een week over gedacht of ik het wel zou vertellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! maar haar verschijning maakt veel goed.
[..]
Goede tip, D.Rose!![]()
Zwijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu al? Er zijn mensen die er al jaren eerder inzaten hoor
dat is een lastige maar als je in mijn straatje denkt dan kan je door 1 en 3 er al uitkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
U2
maar bij die schapen raak ik de weg kwijt
Nooit van het getal van Schapenkoppen gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ohja mijn request voor vandaag is
1. vertaal jij ook in het engels kort het af tot een letter en een cijfer en neem alleen die letter
2. neem het getal van de schapenkoppen en tel er 6 bij op.
3. het eerste woord van het titel is een beest
4. voor het laatste woord weet ik geen hint dus geef ik die ook niet
En in die van volgende week een stukje met Gerard.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze week
neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nooit van het getal van Schapenkoppen gehoord.
Als het maar niet "RAT in the kitchen" van UB40 is.
"Dordtenaren hebben als bijnaam "schapenkoppen"" lees ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee
de schapenkoppen is een bijnaam van iets
Zoiets vermoedde ik al :pquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Dordtenaren hebben als bijnaam "schapenkoppen"" lees ik.
Hmmmm. Geen idee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |