Ik weet, maar ik ben knapper in zwartwitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zwart/wit kan mooi zijn, maar je moet het niet átijd gebruiken, dan is het niet speciaal meer
Ah, hij doet ook? Ik moet zeggen dat je wel mooie fotos maakt, dus je hebt zeker aanleg. Of het talent is zal de toekomst uitwijzenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hijs ook gewoon erg trots dat ik zijn hobbie heb overgenomen en ook nog talent blijk te hebben (volgens anderen hé)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik ben knapper in zwartwit
Hijs er eigenlijk mee gestopt toen de kids (me broer en ik) kwamen, hij had een doka in het washokquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, hij doet ook? Ik moet zeggen dat je wel mooie fotos maakt, dus je hebt zeker aanleg. Of het talent is zal de toekomst uitwijzen
Beejjjjjjjjquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
*even komt luisteren.
Heeft Michiel zélf tot opgeroepen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig, de Wikipedia-pagina heeft nu een tijdelijke beveiliging.
Die onzin in een encyclopedie vind ik niet echt kunnen namelijk...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heeft Michiel zélf tot opgeroepen!
zwaaiende handjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, we zien zometeen weer zwaaiende handjes, D.rose!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |