Ja dat vertelde m`n broer vanmorgen. Hij zei: "damn eergisteren ga je dood van de hitte, nu van de kou"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh ik herken het.. en het is inderdaad niet echt tof om dan de ' kou in te stappen '. Zondag was het nog 30.5 en vandaag 14.4 graden.
Jup, serieus koud hier! liep 's ochtends met een korte broek naar buiten, maar een winterjas had niet misstaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
14,4jij woont/werkt toch ook in groningen? vaag zeg, gewoon in t-shirtje buiten gezeten
weliswaar geen zon en miezerig maar toch wel 19 graden
Nieuwe Linkin' Park vind ik wel een stoere plaat. Gok zelf toch een beetje op The Killers - Read My Mind.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe ME-GA-HIT-mogelijkheden:
- Linkin' Park - Bleed It Out
- Krezip - Play This Game With Me
- Dennis - Bubblegum
- Yves Larock - Rise Up
- Rihanna - Don't Stop The Music
- Moke - Here Comes The Summer
- Foo Fighters - The Pretender
Een klein overzichtje, mogelijk dat het nóg een andere plaat wordt. We merken het wel.
Flaggenverwijderaar...
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Timo20 het volgende:
Ja dat vertelde m`n broer vanmorgen. Hij zei: "damn eergisteren ga je dood van de hitte, nu van de kou"
Ja, nouquote:
Ik hoop op Linkin Park. Vaag trouewns dat ik via Limewire een hele andere plaat download dan dat ik op youtube kan lusiteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe ME-GA-HIT-mogelijkheden:
- Linkin' Park - Bleed It Out
- Krezip - Play This Game With Me
- Dennis - Bubblegum
- Yves Larock - Rise Up
- Rihanna - Don't Stop The Music
- Moke - Here Comes The Summer
- Foo Fighters - The Pretender
Een klein overzichtje, mogelijk dat het nóg een andere plaat wordt. We merken het wel.
Flaggenverwijderaar...
Een nieuw paardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie voor me te kopen
En van mijn vader komende is dat een flink compliment
[afbeelding]
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie voor me te kopen
[afbeelding]
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
zie editquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een nieuw paardmoet je daar nou mee.
coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie camera voor me te kopen
Inderdaad, je mist nog: Hai Feivel!quote:[b]Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:[/b
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
edit: tiepvaut, ik denk sneller dan dat ik tiep
Hijs ook gewoon erg trots dat ik zijn hobbie heb overgenomen en ook nog talent blijk te hebben (volgens anderen héquote:
Hoe kon ik je vergeten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je mist nog: Hai Feivel!
Een beetje warmer dan 15 graden mag het best zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eerst gaan we aardeverwarming tegen, en nu willen we dat het warmer wordt?
Wat willen we nou?
Hoeft niet! Ben een zwartwit junkiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoop dat je dan wél een kleurencamera krijgt
Dat heb ik met die Jeroen vd boom plaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
James Blunt
Maar het nummer wordt zo vaak gedraaid dat ik me erop betrap dat ik het mee zit te zingen
Zwart/wit kan mooi zijn, maar je moet het niet átijd gebruiken, dan is het niet speciaal meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeft niet! Ben een zwartwit junkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |