MARICHA?! WAAR BEN JE?! ZEG EENS EVEN 'JA'.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Is Domien vrijdag al terug? Want de boodschappenband van afgelopen vrijdag was eng.
Zou het geen goed idee zijn om de enge booschappenband te vervangen door een zwoele vrouwelijke (lees: Maricha) boodschappenband?
Het toeval wil, dat ik vrijdag de boodschappenband ga doen......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Is Domien vrijdag al terug? Want de boodschappenband van afgelopen vrijdag was eng.
Zou het geen goed idee zijn om de enge booschappenband te vervangen door een zwoele vrouwelijke (lees: Maricha) boodschappenband?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het toeval wil, dat ik vrijdag de boodschappenband ga doen......
Hele fijne plaat... net als The Pigeon Detectives... weet iemand de titel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf: wat denk je van Reverend and the Makers - Heavyweight Champion of the World als 3FM Megahit? Zou volgens mij geen verkeerde kandidaat zijn.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus het hele team achter MetMichiel is braaf?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Pigeon Detectives - Take Her Back, met dank aan de bijgewerkte playlist pagina op de MetMichiel site.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Hele fijne plaat... net als The Pigeon Detectives... weet iemand de titel?
braaf?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus het hele team achter MetMichiel is braaf?
Leuk !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Wat zingt ie nou? "Erection is a weapon of mass destruction?"Killers
Euhm... dit is het origineel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Lekker ! The Killers - Read My Mind.. uiteraard de PSB-remix.![]()
Gisteren tijdens MoveYourAss weer eens het origineel gehoord, die is ook fijn.
Kijk uit, straks begint Michiel daar wéér over en krijgen we weer een dozijn voorbeelden te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Wat zingt ie nou? "Erection is a weapon of mass destruction?"Killers
Ik denk 'mass production'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Wat zingt ie nou? "Erection is a weapon of mass destruction"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |