Ik begin ongeduldig te worden. Het wordt tijd voor een aankoop! CROCKETT!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
rustig rustig.. Het is een betrouwbare bron, maar misschien zit hij er deze keer wel naast.
Wie moet er eigenlijk komen als Suarez zaak niet wint? of is ajax zo gek en betalen ze eventueel toch gewoon de volle prijs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin ongeduldig te worden. Het wordt tijd voor een aankoop! CROCKETT!
MvG kennende, neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wie moet er eigenlijk komen als Suarez zaak niet wint? of is ajax zo gek en betalen ze eventueel toch gewoon de volle prijs?![]()
Juistquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Huntelaar is van een iets ander kaliber.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Bron rond Groningen meld dat Groningen de zaak Suarez gewonnen heeft. Zal morgen bekend worden gemaakt.
Komt mooi uit, wij ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:37 schreef Bluepanther het volgende:
Op naar Praag!! Het schijnt dat deze jongens nog niet zo heel goed in vorm zijn...
Ben wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren op dat gebied....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
En nu een onhandalbare Suarez bij Groningen en Ajax komt alsnog met 8 mijoen ofzo![]()
Bron: FC updatequote:FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
09 augustus 2007
Het is Luis Suarez niet gelukt om via een arbitragezaak een transfer naar Ajax af te dwingen. Dat kan FCUpdate.nl exclusief onthullen. Woensdagnacht werd bekend dat FC Groningen in het gelijk gesteld werd de arbitragecommissie en de club niet voor het geboden bedrag de Uruguayaan te verkopen aan Ajax.
Meer informatie volgt spoedig.
Gelukkig kan het niet Nilsson zijn of Toumaquote:
Helemaal niemand denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:04 schreef devv05 het volgende:
Had het wel verwacht van Suarez, denk iedereen wel. Vraag is wie er dan nu komt.
wel beter voor t voetbal idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Was te verwachten natuurlijk. En eigenlijk ook maar beter, die arbitragezaken maken het voetbal kapot.
Opzich jammer dat Suarez niet komt, en vervanging zal er ook niet echt meer inzitten denk ik..
Jazeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
Heeft hij niet voor Kopenhagen al cl gespeeld?
Gronkjaer hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
wel beter voor t voetbal idd.
Maar zoals ik al tikte: denk dat suarez nu met tegenzin bij Groningen blijft en Ajax alsnog de hoofdprijs zal betalen...
Gronkjaer zou mooi zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |