abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:33:37 #281
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222859
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef J_Velsink het volgende:
Ik ben van mening dat er zeker een linksbuiten moet komen.
Aan Mitea, Manu & Leo heb je niks die zijn te wisselvallig en te vaak geblesseerd.
Dan hou je alleen Goossens over.
Alleen heb ik niet het gevoel dat Ajax nog een aankoop gaat doen voor vanavond 12 uur.
Wat moet je met 5 echte linksbuitens?
Overigens deed Rommedahl het ook niet zo slecht op links vond ik.
pi_52222868
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ergens ben ik blij dat deze arbitragezaak en die van Bakens in het nadeel van de spelers is uitgevallen... contract is nu eenmaal contract en anders is het einde zoek denk ik... Spelers moeten maar beter nadenken als ze een contract tekenen...
De zaak van Bakens is in principe in het voordeel van Bakens gevallen, want de transfersom moest inderdaad lager worden.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:34:53 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222890
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die beoogde zweed Berg? Is toch zo goed als rond met Groningen? Misschien leuke arbitrage zaak?
Volgens mij is er nog niets rond... maar ik ben net terug van vakantie, dus ik kan het gemist hebben.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:38:11 #284
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222989
Ah ik lees zojuist dit:

Spits Berg kreeg al rondleiding in Euroborg
09 augustus 2007

Hoewel Luis Suarez voorlopig dus blijft, is FC Groningen druk bezig om alsnog een nieuwe spits vast te leggen. De club is volop in gesprek met Marcus Berg, de huidige topscorer van de Zweedse competitie. Volgens het Dagblad van het Noorden was Berg woensdag in Groningen om met de clubleiding te praten over een transfer.

Berg staat momenteel onder contract bij IFK Göteborg, dat een transfersom van ongeveer drie miljoen euro voor hem wil ontvangen. Naar verluidt is Groningen bereid om aan deze transfersom te voldoen en is het wachten alleen nog op het ja-woord van Berg zelf. Algemeen directeur Hans Nijland heeft daar een goed gevoel over.

"Wij hebben hem woensdag het stadion laten zien en kennis laten maken met wat mensen bij de club", zegt de directeur in de lokale krant. "Hij heeft, denken wij, een goed gevoel gekregen over de club en wij hebben ook een goed gevoel over hem."

Na het bezoek aan de club vloog Berg terug naar Zweden, waar hij zal beslissen of hij ingaat op de aanbieding van Groningen. Dit seizoen scoorde de pas 20-jarige aanvaller in zestien wedstrijden al dertien doelpunten voor Göteborg.
pi_52223065
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef peaceman het volgende:

Wat moet je met 5 echte linksbuitens?
Overigens deed Rommedahl het ook niet zo slecht op links vond ik.
Het lijkt veel als ze allen niet geblesseerd zijn, maar als er van de 5 3 altijd geblesseerd zijn hou je weinig over.
Overigens ben ik het met je eens dat Rommedahl mij verrast heeft en het goed deed op links..
Maar jij kan mij niet vertellen dat als de selectie zo blijft zoals deze nu is je het nieuwe seizoen met vertrouwen tegemoet gaat!?
pi_52223114
Goed verhaal is dat van Suarez.. hij mag nu definitief niet naar Ajax.. ow wat gaat hij de boel op stelten zetten in Groningen !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:44:16 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52223171
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef J_Velsink het volgende:

[..]

Het lijkt veel als ze allen niet geblesseerd zijn, maar als er van de 5 3 altijd geblesseerd zijn hou je weinig over.
Overigens ben ik het met je eens dat Rommedahl mij verrast heeft en het goed deed op links..
Maar jij kan mij niet vertellen dat als de selectie zo blijft zoals deze nu is je het nieuwe seizoen met vertrouwen tegemoet gaat!?
Ach ten eerste vraag ik me af wie je zou moeten kopen. Ten 2e vind ik eigenlijk wel dat Ajax weer wat meer vertrouwen moet krijgen in het inpassen van jeugspelers in de frontlinie. Dat werkte vroeger ook, waarom altijd maar kopen?
Suarez was welkom hoor, daar niet van, maar zolang Rommedahl eventueel op links gezet kan worden zie ik nog geen problemen.
Meer vertrouwen in de eigen selectie kan spelers beter laten spelen, dan ze eigenlijk misschien zijn.
pi_52223173
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Goed verhaal is dat van Suarez.. hij mag nu definitief niet naar Ajax.. ow wat gaat hij de boel op stelten zetten in Groningen !
Hij mag wel, als ajax maar het bedrag betaald wat Groningen wil...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:46:30 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52223238
Ik denk dat Ajax dat dan ook maar gewoon moet doen. Op deze manier is er niemand bij gebaat.

Ajax heeft nog niemand, Suarez speelt waar hij niet zijn wil en Groningen heeft een ongemotiveerde speler lopen.

Gewoon, ook al is het teveel voor wat hij heeft laten zien, dokken, Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij want dit hebben toch die Berg erbij.

En als het ff kan duidelijkere regels vanuit de FIFA mbt dit soort zaken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:46:54 #290
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52223260
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
z'n zaakwaarnemer is nu denk ik een paardenkop aan het bezorgen in de euroborg
Jawel, je keek.
pi_52223388
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef peaceman het volgende:
Ach ten eerste vraag ik me af wie je zou moeten kopen. Ten 2e vind ik eigenlijk wel dat Ajax weer wat meer vertrouwen moet krijgen in het inpassen van jeugspelers in de frontlinie. Dat werkte vroeger ook, waarom altijd maar kopen?
Suarez was welkom hoor, daar niet van, maar zolang Rommedahl eventueel op links gezet kan worden zie ik nog geen problemen.
Meer vertrouwen in de eigen selectie kan spelers beter laten spelen, dan ze eigenlijk misschien zijn.
Ik weet ook niet wie ze zouden moeten kopen, maar ik hoorde Van Geel & Ten Cate toch echt zeggen dat ze alternatieven hadden.
Ik ben het helemaal met je eens dat Ajax de jeugd meer moet inpassen dat was/is de kracht van Ajax!
Alleen moet de jeugd wel rustig gebracht worden en niet gelijk in het diepe worden gegooid zoals dat nu het geval zou zijn als er niemand zou worden aangetrokken.
pi_52223415
quote:
Toch kans op extra aanvaller in voorronde

donderdag 09 augustus, door SV, Amsterdam, 11:19u, Radio 1

Ondanks dat de transfer van Luis Suarez naar Ajax definitief is afgeketst, kan Ajax wellicht nog een extra aanvaller meer inschrijven voor de voorronde van de Champions League.

Vandaag voor 12.00 uur moeten de Amsterdammers de lijst met spelers inleveren bij de UEFA. Maar, dinsdag hebben de Amsterdammers nog een extra kans om een wijzing in te brengen. Voor dinsdag 12.00 uur kan er een speler bij. Dat meldde Martin van Geel op Radio 1.

De spelerslijst voor de Champions League dient 31 augustus worden ingediend.
Toch wel redelijk nieuws.. al hoop ik dat we de speler voor dinsdag hebben.
pi_52223588
Tsja, wie er dan ook bij komt, er is nog geen week om hem in te passen. We moeten maar zonder paniekaankoop van Slavia zien te winnen, en laten de heren maar hun tijd nemen tot de transferdeadline om met een mooie naam te komen.
pi_52223591
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hij mag wel, als ajax maar het bedrag betaald wat Groningen wil...
Dan is MvG goed gek
pi_52223594
Goed nieuws dat Suarez niet komt...kom maar op met dat alternatief!
pi_52223634
Heeft Ajax nog echt niemand? of is van Geel interessant aan het doen en komt ie morgen met een nieuwe speler, of nog erger staat deze speler al op de lijst maar wilt een konijn uit de hoed toveren?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52223649
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Ajax dat dan ook maar gewoon moet doen. Op deze manier is er niemand bij gebaat.

Ajax heeft nog niemand, Suarez speelt waar hij niet zijn wil en Groningen heeft een ongemotiveerde speler lopen.

Gewoon, ook al is het teveel voor wat hij heeft laten zien, dokken, Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij want dit hebben toch die Berg erbij.

En als het ff kan duidelijkere regels vanuit de FIFA mbt dit soort zaken.
Ja, dus ga je maar 9,5 miljoen betalen voor een speler die net aan de helft waard is, no thanks

Ik ga er vanuit dat er nog alternatieven op het lijstje staan, zo niet dan vraag ik me af waar ze mee bezig zijn. Je zag van mijlenver aankomen dat Suarez de zaak zou verliezen. Jammer ook dat er niet meer naar die Berg gekeken wordt, jonge veelbelovende speler voor niet al teveel geld, terwijl wij met een spitsennood zitten.

Nahja, kopen we 'm volgend jaar wel weer voor 9,5 miljoen voor Groningen i.p.v. hem nu voor een paar miljoen op te pikken. Lekker beleid bij ons toch.
pi_52223662
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Heeft Ajax nog echt niemand? of is van Geel interessant aan het doen en komt ie morgen met een nieuwe speler, of nog erger staat deze speler al op de lijst maar wilt een konijn uit de hoed toveren?
Ik heb geen idee. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Van Geel het intern met Goossens en Rommedahl wil oplossen, en zo de hand op de knip te houden.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:59:54 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52223673
Blij dat hij niet komt, als linksbuiten zou het toch de grootste miskoop uit Ajax' geschiedenis geworden zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52223684
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat hij niet komt, als linksbuiten zou het toch de grootste miskoop uit Ajax' geschiedenis geworden zijn.
eensch
pi_52223730
Vol
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')