abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:49:30 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52221706
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze zeggen ook wel dat er enige verbetering is, maar niet meer de mega afstand Ajax-Groningen van een paar jaar terug.

En het wordt tijd dat dit soort zaken iig niet op DAT vlak kunnen worden afgewezen, al ben ik het niet eens met arbitragezaken.
het is zowel een sportieve als financiele verbetering.... maar ja dat vind ik.
Daarbij is 9,5 miljoen vragen voor een speler die het 1 seizoen goed gedaan heeft wel erg veel....
Vergelijk het maar eens met de transfer van Huntelaar. Die had zich jarenlang bewezen....
pi_52221746
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

het is zowel een sportieve als financiele verbetering.... maar ja dat vind ik.
Daarbij is 9,5 miljoen vragen voor een speler die het 1 seizoen goed gedaan heeft wel erg veel....
Vergelijk het maar eens met de transfer van Huntelaar. Die had zich jarenlang bewezen....
Huntelaar zich jaren bewezen?
Hij had maar 1,5 seizoen bij Heerenveen gespeeld
pi_52221803
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:30 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

wel duidelijk verhaal...
Mooi dat ze die uitspraak van Suarez ook meenemen in het oordeel. Hoop dat spelers dan een 2e keer nadenken voordat ze zoiets doms zeggen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:55:04 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52221839
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Huntelaar zich jaren bewezen?
Hij had maar 1,5 seizoen bij Heerenveen gespeeld
en iets meer gescoord... was bepalender dan Suarez!
pi_52221860
Jammer dat Suárez niet komt, maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee dat het niet zó makkelijk is om onder je contract vandaan te komen.
Nu nog wachten op de uitspraak in Drenthe's zaak, maar dat is een heel ander topic.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_52221880
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

en iets meer gescoord... was bepalender dan Suarez!
Alsof alleen doelpunten maken een maatstaaf is voor de bepalendheid.
pi_52221988
Suarez was sowieso op een positie gekomen waar hij niet thuishoort. Laten we dan maar wachten tot Leo weer terug is. In theorie hebben we gewoon drie linksbuitens in de selectie dus experimenten zoals tijdens het AT zijn-gelukkig-niet maatgevend voor dit seizoen (moeten ze wel een beetje heel blijven)
pi_52222032
Oh ja en Gronkjaer? Alsjeblieft niet. Ik vond hem in zijn eerste periode bij Ajax al zwaar overschat. Een goede wedstrijd tegen Fortuna Sittard is geen basis.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:03:22 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222039
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof alleen doelpunten maken een maatstaaf is voor de bepalendheid.
In het voetbal wel...spitsen die niet scoren worden verkocht

Even ter vergelijk:

KJH
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 PSV 1 0 Eredivisie
2002/03 De Graafschap 9 0 Eredivisie
2003/04 AGOVV Apeldoorn 35 26 Eerste divisie
2004/05 SC Heerenveen 31 17 Eredivisie
2005/06 SC Heerenveen 15 17 Eredivisie
2005/06 Ajax 16 16 Eredivisie
2006/07 Ajax 32 21 Eredivisie
Totaal 139 97

Ajax betaalde 9,5 miljoen voor Huntelaar

Suarez
2005/06 Nacional Montevideo 29 12
2006/07 FC Groningen 29 10 Eredivisie
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:04:52 #250
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52222079
nou Van Geel en HTC schermen al langer over spelers die ze achter de hand hebben dus.... tijd om er eentje aan te trekken zou ik zeggen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52222107
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

In het voetbal wel...spitsen die niet scoren worden verkocht
Waarom worden Adriano en Ibrahimovic dan als absolute topspitsen gezien?
pi_52222155
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef BigFire het volgende:
nou Van Geel en HTC schermen al langer over spelers die ze achter de hand hebben dus.... tijd om er eentje aan te trekken zou ik zeggen
Precies die mannen zouden al klaar moeten staan. Ik geloof er vrij weinig van als ik eerlijk ben. Ik denk dat we het met deze selectie moeten gaan doen.
pi_52222193
De deadline voor de Champions League voorronde spelerslijst was vannacht toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52222221
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben het wel met Peaceman eens dat KJH verder was dan Suarez nu is toen Ajax hem aantrok. Het was voor mij (en wellicht ook voor de TS van Ajax) vrijwel zeker dat KJH een garantie voor goals zou zijn. Bij Suarez moet je je dat nog maar afvragen... Maar die is natuurlijk technisch weer erg sterk. Maar 9,5 is wel erg veel voor Suarez....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52222247
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Vrijdag dus vannacht volgens VI....
pi_52222258
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ben het wel met Peaceman eens dat KJH verder was dan Suarez nu is toen Ajax hem aantrok. Het was voor mij (en wellicht ook voor de TS van Ajax) vrijwel zeker dat KJH een garantie voor goals zou zijn. Bij Suarez moet je je dat nog maar afvragen... Maar die is natuurlijk technisch weer erg sterk. Maar 9,5 is wel erg veel voor Suarez....
Maar Suarez is een ander type dan KJH. Suarez wordt niet alleen voor de goals gehaald.
pi_52222265
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Aankomende nacht.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:11:24 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222274
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat ze wel scoren?
Zlatan scoorde de seizoenen in Italie respectievelijk 15, 7 en 16 doelpunten. Niet verkeerd in Italie...
Adiano zijn laatste 3 seizoenen: 16,13 en 5
Zijn afgelopen seizoen was dus niet zo best.
pi_52222275
Bij KJH was de concurrentie ook veel meer aanwezig. Feijenoord had dacht ik al eens met hem gesproken, HSV zou in de markt zijn, AZ volgens mij ook (vonden die hem niet te duur). Ajax was de enige die concreet interesse had in Suarez op dit moment.
pi_52222318
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Omdat ze wel scoren?
Zlatan scoorde de seizoenen in Italie respectievelijk 15, 7 en 16 doelpunten. Niet verkeerd in Italie...
Adiano zijn laatste 3 seizoenen: 16,13 en 5
Zijn afgelopen seizoen was dus niet zo best.
Luca Toni heeft in 1 seizoen net zoveel gescoord als Ibrahimovic in zijn 2 beste seizoenen

En Ibrahimovic werd bij Ajax ook als een goede spits gezien, vast niet omdat hij in zijn beste seizoen maar 13 keer scoorde.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:13:10 #261
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52222323
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Precies die mannen zouden al klaar moeten staan. Ik geloof er vrij weinig van als ik eerlijk ben. Ik denk dat we het met deze selectie moeten gaan doen.
ik denk dat er nog wel een aanvaller komt alleen niet voor de deadline... HTC is niet voor niks zo ongerust dat Huntelaar geen blessure oploopt.

hoe het ook is.. tis allemaal weer erg amateuristisch
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:13:17 #262
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222325
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar Suarez is een ander type dan KJH. Suarez wordt niet alleen voor de goals gehaald.
Hoe kom jij daarbij? Ik heb begrepen dat hij in eerste instantie voor links gehaald zou worden en bij een vertrek van KJH spits zou worden.
pi_52222340
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, want elke arbitragezaak is hetzelfde
Koevermans staat veel sterker dan Suarez.

- Hij komt niet meer in de basisiplannen van Van Gaal voor
- AZ vraagt enorm veel geld voor een 'bankzitter'
- AZ wil hem wel naar het buitenland laten gaan, maar niet naar Feyenoord
Onzin...

van Gaal heeft niemand een basispositie toebedeeld, hij zegt dat iedereen zijn best moet doen en dat hij ook mensen nodig heeft om te rouleren, dat zag je vorig jaar. De spitsen konden niet meer op hun benen staan met zo veel (voor Nederlandse begrippen) wedstrijden, dus punt 1 kan je wegstrepen.

2 staat in lijn met 1, hij is geen bankzitter, als hij scoort en goed traint dan speelt hij.

3 Ja das logisch denk ik zo.

Ik vind dat hele arbitrage gedoe kolder, dus als je directe concurrentie krijgt is het tijd om weg te gaan voor een speler? Neem de selectie van Real, Barca, Arsenal, ManU eens door dan? Daar zitten ook zat spelers die nodig zijn voor roulatie en als back-up.
Je moet toch voor iedere positie minimaal 1 speler als back-up hebben?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52222342
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoe kom jij daarbij? Ik heb begrepen dat hij in eerste instantie voor links gehaald zou worden en bij een vertrek van KJH spits zou worden.
Als je in eerste instantie voor linksbuiten wordt gehaald dan wordt hij dus niet alleen voor de goals gehaald maar ook voor de assists.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:14:31 #265
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222349
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Luca Toni heeft in 1 seizoen net zoveel gescoord als Ibrahimovic in zijn 2 beste seizoenen

En Ibrahimovic werd bij Ajax ook als een goede spits gezien, vast niet omdat hij in zijn beste seizoen maar 13 keer scoorde.
De topscoorder vergelijken met Zlatan, die ook nog eens erg veel scoorde voor een land als Italie. Beetje flauw he?
pi_52222375
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

De topscoorder vergelijken met Zlatan, die ook nog eens erg veel scoorde voor een land als Italie. Beetje flauw he?
Je zegt zelf dat spitsen worden afgerekend op hun doelpunten
pi_52222407
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is waar
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:16:47 #268
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222408
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je in eerste instantie voor linksbuiten wordt gehaald dan wordt hij dus niet alleen voor de goals gehaald maar ook voor de assists.
Niet alleen nee, maar wel vooral. Zeker op de lange termijn. Als hij alleen maar voor de assist gehaald zou worden, zou hij immers niet ook als toekomstige centrale spits gehaald worden.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:18:44 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222461
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat spitsen worden afgerekend op hun doelpunten
Ja, maar in elk land is een topscoorder. Die heeft automatisch meer doelpunten gemaakt dan andere spitsen in die competitie. Daarom is de vergelijking met de topscoorder altijd flauw. Maar goed, dat vind jij blijkbaar niet.
pi_52222489
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja, maar in elk land is een topscoorder. Die heeft automatisch meer doelpunten gemaakt dan andere spitsen in die competitie. Daarom is de vergelijking met de topscoorder altijd flauw. Maar goed, dat vind jij blijkbaar niet.
Ja maar het verschil is wel erg groot vind je ook niet
Terwijl het beide topspitsen zijn
Je moet gewoon het onderscheid kunnen maken tussen scorende spitsen en meevoetballende spitsen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:22:14 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222551
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja maar het verschil is wel erg groot vind je ook niet
Dat is het verschil tussen Alves en Huntelaar afgelopen seizoen ook. Niettemin is en blijft Huntelaar een goede spits of niet?
pi_52222604
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen Alves en Huntelaar afgelopen seizoen ook. Niettemin is en blijft Huntelaar een goede spits of niet?
Ja, ik beweer ook niet iets anders.
Ik weerleg alleen jou argumenten dat Ibrahimovic en Adrioano veel scoren.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:26:33 #273
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52222670
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, ik beweer ook niet iets anders.
Nou volgens jouw redenatie zou Huntelaar nu vooral een meevoetballende spits zijn. Dat is toch slechts een klein onderdeel van zijn kracht vind ik.

Enfin. Ben benieuwd wat Ajax nu gaat doen. Zullen ze die beoogde Zweed kopen? Of laten ze het zo?
Ik ben op zich niet zo tegen het - indien nodig - inzetten van jeugdspelers, zoals men dat vroeger altijd deed.
pi_52222727

Zo vieren ze het, zittend tegenover de Ultras op Zuid.

Ons vak zal op Noord (Sever Tribuna), linksachter het doel in de hoek zijn in sector g (onoverdekt gedeelte). Prijs voor dat vak is in Tsjechie 16-17 Euro. Ajax kennende betalen we weer veel te veel.

Ah, ik zie dat ik zelfs nog 10% korting zou kunnen krijgen met m'n Slavia SCC.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aanvoerder op 09-08-2007 11:37:00 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52222769
Ergens ben ik blij dat deze arbitragezaak en die van Bakens in het nadeel van de spelers is uitgevallen... contract is nu eenmaal contract en anders is het einde zoek denk ik... Spelers moeten maar beter nadenken als ze een contract tekenen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52222816
Ik ben van mening dat er zeker een linksbuiten moet komen.
Aan Mitea, Manu & Leo heb je niks die zijn te wisselvallig en te vaak geblesseerd.
Dan hou je alleen Goossens over.
Alleen heb ik niet het gevoel dat Ajax nog een aankoop gaat doen voor vanavond 12 uur.
pi_52222821
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ergens ben ik blij dat deze arbitragezaak en die van Bakens in het nadeel van de spelers is uitgevallen... contract is nu eenmaal contract en anders is het einde zoek denk ik... Spelers moeten maar beter nadenken als ze een contract tekenen...
Ja, ik ben ook wel blij, ondanks dat ik Suarez wel graag bij Ajax wilde zien voor een laag bedrag.

Voor het voetbal is het zo beter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52222831
Er gaat helemaal geen andere speler komen, daarom speelt KJH ook niet de JC-schaal
pi_52222838
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook wel blij, ondanks dat ik Suarez wel graag bij Ajax wilde zien voor een laag bedrag.

Voor het voetbal is het zo beter.
Ja. Het moet niet gekker worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52222851
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef peaceman het volgende:

Enfin. Ben benieuwd wat Ajax nu gaat doen. Zullen ze die beoogde Zweed kopen? Of laten ze het zo?
Ik ben op zich niet zo tegen het - indien nodig - inzetten van jeugdspelers, zoals men dat vroeger altijd deed.
Die beoogde zweed Berg? Is toch zo goed als rond met Groningen? Misschien leuke arbitrage zaak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')