het is zowel een sportieve als financiele verbetering.... maar ja dat vind ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel dat er enige verbetering is, maar niet meer de mega afstand Ajax-Groningen van een paar jaar terug.
En het wordt tijd dat dit soort zaken iig niet op DAT vlak kunnen worden afgewezen, al ben ik het niet eens met arbitragezaken.
Huntelaar zich jaren bewezen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is zowel een sportieve als financiele verbetering.... maar ja dat vind ik.
Daarbij is 9,5 miljoen vragen voor een speler die het 1 seizoen goed gedaan heeft wel erg veel....
Vergelijk het maar eens met de transfer van Huntelaar. Die had zich jarenlang bewezen....
Mooi dat ze die uitspraak van Suarez ook meenemen in het oordeel. Hoop dat spelers dan een 2e keer nadenken voordat ze zoiets doms zeggen.quote:
en iets meer gescoord... was bepalender dan Suarez!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Huntelaar zich jaren bewezen?
Hij had maar 1,5 seizoen bij Heerenveen gespeeld![]()
Alsof alleen doelpunten maken een maatstaaf is voor de bepalendheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
en iets meer gescoord... was bepalender dan Suarez!
In het voetbal wel...spitsen die niet scoren worden verkochtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof alleen doelpunten maken een maatstaaf is voor de bepalendheid.
Waarom worden Adriano en Ibrahimovic dan als absolute topspitsen gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
In het voetbal wel...spitsen die niet scoren worden verkocht
Precies die mannen zouden al klaar moeten staan. Ik geloof er vrij weinig van als ik eerlijk ben. Ik denk dat we het met deze selectie moeten gaan doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef BigFire het volgende:
nou Van Geel en HTC schermen al langer over spelers die ze achter de hand hebben dus.... tijd om er eentje aan te trekken zou ik zeggen![]()
Ben het wel met Peaceman eens dat KJH verder was dan Suarez nu is toen Ajax hem aantrok. Het was voor mij (en wellicht ook voor de TS van Ajax) vrijwel zeker dat KJH een garantie voor goals zou zijn. Bij Suarez moet je je dat nog maar afvragen... Maar die is natuurlijk technisch weer erg sterk. Maar 9,5 is wel erg veel voor Suarez....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom worden Adriano en Ibrahimovic dan als absolute topspitsen gezien?
Vrijdag dus vannacht volgens VI....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
De deadline voor de Champions League voorronde spelerslijst was vannacht toch?
Maar Suarez is een ander type dan KJH. Suarez wordt niet alleen voor de goals gehaald.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben het wel met Peaceman eens dat KJH verder was dan Suarez nu is toen Ajax hem aantrok. Het was voor mij (en wellicht ook voor de TS van Ajax) vrijwel zeker dat KJH een garantie voor goals zou zijn. Bij Suarez moet je je dat nog maar afvragen... Maar die is natuurlijk technisch weer erg sterk. Maar 9,5 is wel erg veel voor Suarez....
Aankomende nacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
De deadline voor de Champions League voorronde spelerslijst was vannacht toch?
Omdat ze wel scoren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom worden Adriano en Ibrahimovic dan als absolute topspitsen gezien?
Luca Toni heeft in 1 seizoen net zoveel gescoord als Ibrahimovic in zijn 2 beste seizoenenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ze wel scoren?
Zlatan scoorde de seizoenen in Italie respectievelijk 15, 7 en 16 doelpunten. Niet verkeerd in Italie...
Adiano zijn laatste 3 seizoenen: 16,13 en 5
Zijn afgelopen seizoen was dus niet zo best.
ik denk dat er nog wel een aanvaller komt alleen niet voor de deadline... HTC is niet voor niks zo ongerust dat Huntelaar geen blessure oploopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies die mannen zouden al klaar moeten staan. Ik geloof er vrij weinig van als ik eerlijk ben. Ik denk dat we het met deze selectie moeten gaan doen.
Hoe kom jij daarbij? Ik heb begrepen dat hij in eerste instantie voor links gehaald zou worden en bij een vertrek van KJH spits zou worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Suarez is een ander type dan KJH. Suarez wordt niet alleen voor de goals gehaald.
Onzin...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, want elke arbitragezaak is hetzelfde![]()
Koevermans staat veel sterker dan Suarez.
- Hij komt niet meer in de basisiplannen van Van Gaal voor
- AZ vraagt enorm veel geld voor een 'bankzitter'
- AZ wil hem wel naar het buitenland laten gaan, maar niet naar Feyenoord
Als je in eerste instantie voor linksbuiten wordt gehaald dan wordt hij dus niet alleen voor de goals gehaald maar ook voor de assists.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kom jij daarbij? Ik heb begrepen dat hij in eerste instantie voor links gehaald zou worden en bij een vertrek van KJH spits zou worden.
De topscoorder vergelijken met Zlatan, die ook nog eens erg veel scoorde voor een land als Italie. Beetje flauw he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Luca Toni heeft in 1 seizoen net zoveel gescoord als Ibrahimovic in zijn 2 beste seizoenen![]()
En Ibrahimovic werd bij Ajax ook als een goede spits gezien, vast niet omdat hij in zijn beste seizoen maar 13 keer scoorde.
Je zegt zelf dat spitsen worden afgerekend op hun doelpuntenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
De topscoorder vergelijken met Zlatan, die ook nog eens erg veel scoorde voor een land als Italie. Beetje flauw he?![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Suarez is een ander type dan KJH. Suarez wordt niet alleen voor de goals gehaald.
Niet alleen nee, maar wel vooral. Zeker op de lange termijn. Als hij alleen maar voor de assist gehaald zou worden, zou hij immers niet ook als toekomstige centrale spits gehaald worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je in eerste instantie voor linksbuiten wordt gehaald dan wordt hij dus niet alleen voor de goals gehaald maar ook voor de assists.![]()
Ja, maar in elk land is een topscoorder. Die heeft automatisch meer doelpunten gemaakt dan andere spitsen in die competitie. Daarom is de vergelijking met de topscoorder altijd flauw. Maar goed, dat vind jij blijkbaar niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat spitsen worden afgerekend op hun doelpunten![]()
Ja maar het verschil is wel erg groot vind je ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar in elk land is een topscoorder. Die heeft automatisch meer doelpunten gemaakt dan andere spitsen in die competitie. Daarom is de vergelijking met de topscoorder altijd flauw. Maar goed, dat vind jij blijkbaar niet.![]()
Dat is het verschil tussen Alves en Huntelaar afgelopen seizoen ook. Niettemin is en blijft Huntelaar een goede spits of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is wel erg groot vind je ook niet![]()
Ja, ik beweer ook niet iets anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Alves en Huntelaar afgelopen seizoen ook. Niettemin is en blijft Huntelaar een goede spits of niet?
Nou volgens jouw redenatie zou Huntelaar nu vooral een meevoetballende spits zijn. Dat is toch slechts een klein onderdeel van zijn kracht vind ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik beweer ook niet iets anders.![]()
Ja, ik ben ook wel blij, ondanks dat ik Suarez wel graag bij Ajax wilde zien voor een laag bedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ergens ben ik blij dat deze arbitragezaak en die van Bakens in het nadeel van de spelers is uitgevallen... contract is nu eenmaal contract en anders is het einde zoek denk ik... Spelers moeten maar beter nadenken als ze een contract tekenen...
Ja. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij, ondanks dat ik Suarez wel graag bij Ajax wilde zien voor een laag bedrag.
Voor het voetbal is het zo beter.
Die beoogde zweed Berg? Is toch zo goed als rond met Groningen? Misschien leuke arbitrage zaak?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef peaceman het volgende:
Enfin. Ben benieuwd wat Ajax nu gaat doen. Zullen ze die beoogde Zweed kopen? Of laten ze het zo?
Ik ben op zich niet zo tegen het - indien nodig - inzetten van jeugdspelers, zoals men dat vroeger altijd deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |