Vertonghen, Maduro, Kennedy, Van der Wiel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek je halverwege het seizoen wel weer. Als Davids nog niet fit is, Gabri en Sneijder geschorst en Stam geblesseerd, en we moeten tegen AZ/PSV/F'noord.
Jezus zeg, je gezeik heeft een dieptepunt bereiktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tering, zo gaat het lekker hoor. Maar we hebben niemand meer nodig hoor, voor de rest van het seizoen pakt niemand meer kaarten, raakt er niemand meer geblesseerd.
4-3-3 zonder echte buitenspelers ook niet, liever 4-1-2-1-2. Succesvol tijdens FCT- en PSV-uit, vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
idd,
Spitsen moet je hebben, tis wel duidelijk dat 4/4/2 niet iets is voor Huntelaar.
De toekomst ja, maar ik wil ook wel weer eens NU gaan presteren en niet altijd naar de toekomst (of het verleden) wijzen.quote:
Dat speelde hij bij heerenveen toch ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
idd,
Spitsen moet je hebben, tis wel duidelijk dat 4/4/2 niet iets is voor Huntelaar.
Maar waarom zoveel kopen dan? Je hebt NU een goede basis, maar bij blessures moet dat ook gewoon door de jeugd opgevangen kunnen worden, waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
De toekomst ja, maar ik wil ook wel weer eens NU gaan presteren en niet altijd naar de toekomst (of het verleden) wijzen.
Sinds de komst van Edgar Davids, waren wij de beste van NL. Nu hij er vanaf het begin bij is, heb ik goede hoop dat Ajax kampioen wordt. Er moet alleen nog een linksbuiten bij en het liefst nog een linksback, die ook centraal kan spelen. Dan komt het allemaal best wel goed, daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef devv05 het volgende:
Omdat al jaren blijkt dat dat niet werkt. Maar goed, we gaan het wel weer zien dit seizoen.
PSV heeft toch ook geen fantastische bank? Daar zaten afgelopen seizoen ook gewoon types als Addo, Culina, Feher, Zeefuik en Marcellis. En komend seizoen is dat niet anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef devv05 het volgende:
Omdat al jaren blijkt dat dat niet werkt. Maar goed, we gaan het wel weer zien dit seizoen.
Zal best, vertel dat ook ff aan Heitinga en HtC die het ook vinden dat de selectie te dun is. Maar IK zeik teveel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jezus zeg, je gezeik heeft een dieptepunt bereikt![]()
Volgens velen hier omdat je zeiktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:00 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom begin ik het ineens vervelend te vinden dat Grygera en Babel weg zijn.
Zdenek Grygera waarschijnlijk omdat jij zo'n ultra-410'er bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:00 schreef PLAE@ het volgende:
Plae stomme ultraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zdenek Grygera waarschijnlijk omdat jij zo'n ultra-410'er bent.![]()
Inderdaad zeg, wat een bullshitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die regels slaan echt totaal nergens op
Heb je zijn handtekening wel gevraagd toendertijdquote:
Vorig seizoen was Grygera veel geblesseerd en dat ging toch best goed? En Babel heeft ook gewoon de helft van de wedstrijden ontzettend lopen prutsen. Een vervanger voor hem en Ajax is al een heel end.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:00 schreef PLAE@ het volgende:
Maar dan moet die er wel komen. Aan de ene kant heb ik wel vertrouwen in Van Geel. Maar ze zeiden dat ze Suarez niet gingen afwachten, en al in gesprek waren met een vervanger. En dat als Suarez dan nog kwam, het best kon zijn dat ze beiden kwamen. Nou waar blijft die fuckin linksbuiten dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Grygera veel geblesseerd en dat ging toch best goed? En Babel heeft ook gewoon de helft van de wedstrijden ontzettend lopen prutsen. Een vervanger voor hem en Ajax is al een heel end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |