Ik heb mensen in mijn friendslist die de demo al aan het spelen zijn.quote:
Ja, en na 2 maand als de hype voorbij is spelen er waarschijnlijk alleen nog maar mensen met KB & M, en ben je dus verplicht daar aan mee te doen, wil je nog online kunnen spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Servers kunnen keyboard-only en controller-only-servers maken. En users kunnen filters gebruiken om ze te vinden. Volgens mij gaat dat wel goed werken.
weet ik, maar als iets nieuws is download ik het ook meteen. Ja meteen... Om 19:00 als ik afgewerkt ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef swasfy het volgende:
Het is een nieuwe demo, we zijn niet de enige die hem downloaden.
Ik heb demo van 1GB normaal rond de 10 minuten binnen.
verbinding lijkt me geen probleem met mn 100Mbit verbinding, maar zoals al gezegd zijn we niet de enigen die de demo willen hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef nicket84 het volgende:
iedereen zeurt altijd over download snelheid. Ik heb een demo altijd binnen 15 a 25min binnen. Afhankelijk van de grote natuurlijk.
Hebben jullie allemaal zo'n low budget verbdingin. Of heb ik een VIP poortje naar live..?
ja héhé, Jij download die demo om 7 uur pas, dan is de lag al voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef nicket84 het volgende:
iedereen zeurt altijd over download snelheid. Ik heb een demo altijd binnen 15 a 25min binnen. Afhankelijk van de grote natuurlijk.
Hebben jullie allemaal zo'n low budget verbdingin. Of heb ik een VIP poortje naar live..?
Als je persé van HDMI gebruik wilt maken, of als je een manier weet om meer dan 10GB van de harde schijf vol te maken is een Elite nodig ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ben van plan een xbox360 te kopen, weet iemand waar op het moment een leuke aanbieding is. En is het de moeite waard die duurdere versie (elite?) te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |