shit, net alle verhalen ingevoerd, springt die klote IE explorer een pagina trug, alles kwijt
![]()
Nou nog maar even een samenvatting:
-Tafelblad stilletjes losschroeven, optillen met zn 2en en uit het raam laten glijden. Dan bij je leraar gaan klagen dat de voorzieningen op school wel steeds kariger worden.
-Van aluminiumfolie een bakje vouwen, wat gootsteenontstopper erin en iemand erin laten rochelen. Daarna paniek zaaien in de klas als deze vol met rook komt te staan.
-Laxeerpillen in thee
-Als je bij een net even te dikke lerares te laat komt, een flesje (uiteraard gejatte) wijn meenemen. Aan haar geven met de mededeling: "gefeliciteerd met je zwangerschap". Wetende dat ze natuurlijk niet zwanger is maar er dan niets meer tegenin kan brengen.
-Je leraar als eerste het lokaal binnen laten lopen. Dan snel met een aantal mensen alle op de gang aanwezige kasten en tafels voor de deur schuiven. Prachtig om te zien hoe de leraar dan naar de deur komt stormen om te ontsnappen, maar altijd net te laat komt. Na 10x worden ze daar echt schijtziek van
![]()
-De gang van tevoren barricaderen kan natuurlijk ook, maar dan heb je kans dat de leraar de directeur erbij haalt. Dan moet je snel alles weghalen en als hij dan met de directeur aan komt lopen zeggen dat ie spoken ziet.
![]()
(heel flauw en werkte bij ons niet, corveeen
![]()
)
-Bij een leraar die niet wou dat ik mijn pakje taxi in de klas leegdronk. Het rietje zo gepositioneerd dat toen hij het wou afpakken de gehele inhoud over zijn schone blouse heen kwam. Daarna bij de afdelingsdirecteur hem keihard de schuld geven omdat hij tenslote in je pakje taxi heeft geknepen. (uiteindelijk nog een excuses aangeboden gekregen ook).
-Een rat in het aquarium van je biologielokaal loslaten en dan de volgende les bij je leraar klagen dat de evolutietheorie niet klopt.
Nou...naast de dagelijkse kattekwaad was dat het wel zo'n beetje bij ons op school. Het is inmiddels alweer een aantal jaren terug (middelbare school) dus als ik nog op iets kom, horen jullie het