abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:42:57 #1
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_52194557
....kunt uithalen of hebt uitgehaald

Dit topic gaat vooral om streken in/op/onder de school het werkt als volgt:

-Leraren
-Met computers iets kloten
-Overige apparatuur
-Overige....

TS begint: nou eigenlijk niet iets heel ergs maar wat ik me zo kan herinneren uit de 1ste klsa VMBO
had ik één lerares Engels die allergisch was voor Deodorant dus je raad het al, zij liep even weg om wat te kopieren en wij hadden die dag ook gym gehad dus hadden Deo bij ons hebben we het hele lokaal onder gesprayd kwam ze terug moesten we nablijven hehehe...

Game on!!!
pi_52194588
Leraren pesten.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:44:34 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_52194592
Ik heb zo walgelijk veel dingen uitgevreten op school.. Leraren weggepest, computers, televisies, videorecorders kapot gemaakt, de hele mediatheek verbouwd..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_52194601
Wij hebben een keer een flood gedaan met netsend. Hihi, server op school flipte.
pi_52194613
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb zo walgelijk veel dingen uitgevreten op school.. Leraren weggepest, computers, televisies, videorecorders kapot gemaakt, de hele mediatheek verbouwd..
Nou vertel, daar gaat dit topic toch om _
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:47:07 #6
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_52194655
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wij hebben een keer een flood gedaan met netsend. Hihi, server op school flipte.
Bij ons in de computers is alles weg gehaald alleen wat je nodig hebt staat er in.
Geen netsend enzo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:48:21 #7
163094 Ladidadida
pi_52194686
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nou vertel, daar gaat dit topic toch om _
Ik heb het toch verteld Eén van de ergste vind ik nu (achteraf ) dat ik bij gym een keer een trampoline heb gemold. De eerste die erin zou springen, zou er dwars doorheen zakken
pi_52194708
phff , dat ga ik hier niet posten hoor
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52194724
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik heb het toch verteld Eén van de ergste vind ik nu (achteraf ) dat ik bij gym een keer een trampoline heb gemold. De eerste die erin zou springen, zou er dwars doorheen zakken
Hehe, is het gelukt?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:50:29 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_52194738
Hard leren en goede cijfers halen.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_52194771
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef minkuukel het volgende:
Hard leren en goede cijfers halen.
Je doet je naam weer eer aan
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:52:58 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_52194803
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Je doet je naam weer eer aan
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:53:07 #13
163094 Ladidadida
pi_52194808
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:49 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hehe, is het gelukt?
Ik heb er niet bij staan kijken
pi_52194832
geen Ambulance gehoort?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:54:52 #15
163094 Ladidadida
pi_52194859
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
geen Ambulance gehoort?
Praat me nu geen schuldgevoel aan
pi_52194899
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Praat me nu geen schuldgevoel aan
Dat had je niet eens? Welke school heb je gezeten?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:58:20 #17
163094 Ladidadida
pi_52194964
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dat had je niet eens? Welke school heb je gezeten?
Ja, VMBO hè, dan krijg je dat
pi_52194994
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:58 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ja, VMBO hè, dan krijg je dat
Hehe, ik heb op de basisschool is bij een trut inkt op der stoel gedaan. Tijdens de pauze. Die dag had ze een witte broek aan
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:03:53 #19
163094 Ladidadida
pi_52195117
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hehe, ik heb op de basisschool is bij een trut inkt op der stoel gedaan. Tijdens de pauze. Die dag had ze een witte broek aan
Haha, dat is ook niet lief!
Ik heb een keer in het magazijn van het technieklokaal overal lijm overheen gespoten
pi_52195126
shit, net alle verhalen ingevoerd, springt die klote IE explorer een pagina trug, alles kwijt

Nou nog maar even een samenvatting:

-Tafelblad stilletjes losschroeven, optillen met zn 2en en uit het raam laten glijden. Dan bij je leraar gaan klagen dat de voorzieningen op school wel steeds kariger worden.

-Van aluminiumfolie een bakje vouwen, wat gootsteenontstopper erin en iemand erin laten rochelen. Daarna paniek zaaien in de klas als deze vol met rook komt te staan.

-Laxeerpillen in thee

-Als je bij een net even te dikke lerares te laat komt, een flesje (uiteraard gejatte) wijn meenemen. Aan haar geven met de mededeling: "gefeliciteerd met je zwangerschap". Wetende dat ze natuurlijk niet zwanger is maar er dan niets meer tegenin kan brengen.

-Je leraar als eerste het lokaal binnen laten lopen. Dan snel met een aantal mensen alle op de gang aanwezige kasten en tafels voor de deur schuiven. Prachtig om te zien hoe de leraar dan naar de deur komt stormen om te ontsnappen, maar altijd net te laat komt. Na 10x worden ze daar echt schijtziek van

-De gang van tevoren barricaderen kan natuurlijk ook, maar dan heb je kans dat de leraar de directeur erbij haalt. Dan moet je snel alles weghalen en als hij dan met de directeur aan komt lopen zeggen dat ie spoken ziet. (heel flauw en werkte bij ons niet, corveeen )

-Bij een leraar die niet wou dat ik mijn pakje taxi in de klas leegdronk. Het rietje zo gepositioneerd dat toen hij het wou afpakken de gehele inhoud over zijn schone blouse heen kwam. Daarna bij de afdelingsdirecteur hem keihard de schuld geven omdat hij tenslote in je pakje taxi heeft geknepen. (uiteindelijk nog een excuses aangeboden gekregen ook).

-Een rat in het aquarium van je biologielokaal loslaten en dan de volgende les bij je leraar klagen dat de evolutietheorie niet klopt.

Nou...naast de dagelijkse kattekwaad was dat het wel zo'n beetje bij ons op school. Het is inmiddels alweer een aantal jaren terug (middelbare school) dus als ik nog op iets kom, horen jullie het
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:04:52 #21
138203 cl3tus
Omdat soms...
pi_52195141
Wij hadden op de hogere school nog windows 95 client computers draaien. En we deden een IT opleiding. Met de hele klas in de autoexec.bat (het was onbeveiligt) een regeltje toegevoegt "..." en gewoon de computers uitgezet.

Daarna kwamen de volgende lessen en wij kijken voor het lokaal bleek dat er senioren klassen gegeven werden. Van die bejaarden die een 1e les in computeren kregen .

Ja mensen druk de computer maar aan. *klick* nee da's de CD-Rom speler... *klick* computer start op... Windows 98 Schermpje... FLOEP Quickformatting C:.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jump op 29-09-2007 00:14:14 ]
Als ik zin heb in yoghurt
pi_52195184
wachtwoorden op alle computers doen die wij alleen wistn
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:06:09 #23
153954 NZYM
Genosha Records
pi_52195195
Ik had de moeder geneukt van een leraar
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_52195401
Wij hadden in onze school een systeemplafon, met van die platen die los kunnen.

Net voor de zomervakantie een paar 2literpakken melk gekocht, de bovenkant eraf gesneden en bovenop het plafon gezet. Geloof mij, na de vakantie was het toilet een deadzone.
Matrak!
pi_52195505
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:04 schreef Dimarki het volgende:
shit, net alle verhalen ingevoerd, springt die klote IE explorer een pagina trug, alles kwijt

Nou nog maar even een samenvatting:

-Tafelblad stilletjes losschroeven, optillen met zn 2en en uit het raam laten glijden. Dan bij je leraar gaan klagen dat de voorzieningen op school wel steeds kariger worden.

-Van aluminiumfolie een bakje vouwen, wat gootsteenontstopper erin en iemand erin laten rochelen. Daarna paniek zaaien in de klas als deze vol met rook komt te staan.

-Laxeerpillen in thee

-Als je bij een net even te dikke lerares te laat komt, een flesje (uiteraard gejatte) wijn meenemen. Aan haar geven met de mededeling: "gefeliciteerd met je zwangerschap". Wetende dat ze natuurlijk niet zwanger is maar er dan niets meer tegenin kan brengen.

-Je leraar als eerste het lokaal binnen laten lopen. Dan snel met een aantal mensen alle op de gang aanwezige kasten en tafels voor de deur schuiven. Prachtig om te zien hoe de leraar dan naar de deur komt stormen om te ontsnappen, maar altijd net te laat komt. Na 10x worden ze daar echt schijtziek van

-De gang van tevoren barricaderen kan natuurlijk ook, maar dan heb je kans dat de leraar de directeur erbij haalt. Dan moet je snel alles weghalen en als hij dan met de directeur aan komt lopen zeggen dat ie spoken ziet. (heel flauw en werkte bij ons niet, corveeen )

-Bij een leraar die niet wou dat ik mijn pakje taxi in de klas leegdronk. Het rietje zo gepositioneerd dat toen hij het wou afpakken de gehele inhoud over zijn schone blouse heen kwam. Daarna bij de afdelingsdirecteur hem keihard de schuld geven omdat hij tenslote in je pakje taxi heeft geknepen. (uiteindelijk nog een excuses aangeboden gekregen ook).

-Een rat in het aquarium van je biologielokaal loslaten en dan de volgende les bij je leraar klagen dat de evolutietheorie niet klopt.

Nou...naast de dagelijkse kattekwaad was dat het wel zo'n beetje bij ons op school. Het is inmiddels alweer een aantal jaren terug (middelbare school) dus als ik nog op iets kom, horen jullie het
Samenvatting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')