quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:20 schreef Juicyhil het volgende:
Jew them!
Dat dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef Frutsel het volgende:
gewoon opbellen
moet binnen 2 weken geleverd zijn... zo niet, bellen
krijg je een nieuwe, zonder zeiken
ik heb d'r nauwelijks problemen....
wat is er mis met de prijzen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef Xcelsius het volgende:
Behalve de prijzen heb ik ook nooit problemen met Play.com
Xbox 360 games zijn vaak duurder dan bijv de Mediamarkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is er mis met de prijzen?
Moet wel zeggen dat ik er voornamelijk pc games haal, die vaak veel goedkoper zijn dan hier
dat weet ik dan weer niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:35 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Xbox 360 games zijn vaak duurder dan bijv de Mediamarkt.
Ach voor 5 euro meer heb je het spel thuis bezorgd. (Overigens zijn er wel degelijk spellen die daar goedkoper zijn hoor)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet...
al wil ik nog wel een xbox 360
Grapjurk. Play.com is vaak juist goedkoper omdat ze relatief nieuwe games die hier nog gewoon 60 euro kosten, in de aanbieding gooien voor de helft van de prijs. Je kan er niet alle games goedkoper krijgen maar als je een beetje oplet bespaar je bakken met geld op toptitels. En bezorging is gratis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:35 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Xbox 360 games zijn vaak duurder dan bijv de Mediamarkt.
Forza 2, Dirt, GoW -> allemaal duurder bij play.comquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Grapjurk. Play.com is vaak juist goedkoper omdat ze relatief nieuwe games die hier nog gewoon 60 euro kosten, in de aanbieding gooien voor de helft van de prijs. Je kan er niet alle games goedkoper krijgen maar als je een beetje oplet bespaar je bakken met geld op toptitels. En bezorging is gratis.
Ik heb 1x gehad dat een game (PES6) onwijs lang op zich liet wachten, toen heb ik ze gemaild, ze hebben me direct een nieuwe opgestuurd, en ik had de game 3 of 4 werkdagen later. Kreeg ik de dag daarna een 2e PES6.Was iets van een maand na de eerste keer dat ik bestelling geplaatst had.
Alle games die ik daar gekocht heb waren dus goedkoper. Logisch, anders had ik ze niet gekocht. Play.com is ook niet goed vanwege de standaardprijzen, maar de aanbiedingen zie je nergens anders voor die prijzen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Forza 2, Dirt, GoW -> allemaal duurder bij play.com
Na 8 weken en je bent er nog steeds zeker van dat hij komtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef ForumGek het volgende:
8 weken geleden cd besteld, nog niet binnenmaar dat is niet bij play.com. Maar vind het niet erg, komt vanzelf wel
Dan is de termijn daarvoor verstreken of is de standaard levertijd plus 2 weken nog niet voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Select the item you have not received (click a red button).
Nergens rooie buttons te zien!.
Lijkt me sterk. Van dat laatste zou je overigens een melding krijgen, als je te vroeg wil klikken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:24 schreef 700MB het volgende:
Dan is de termijn daarvoor verstreken of is de standaard levertijd plus 2 weken nog niet voorbij.
Bij mijn vorige bestelling ging het ook voor het eerst fout. Een merkwaardige zaak, maar in de herkansing (werd gewoon gratis opnieuw gestuurd) ging het wel goed. Ik heb het vermoeden dat de bezorgende kant hierbij een rol speelt. De grote vraag is alleen wat je hier tegen kunt doen en hoe je kunt nagaan waar het pakket blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:23 schreef swasfy het volgende:
Bij mij zijn ze altijd binnen 7 dagen afgeleverd tot nu toe.
idd. Play verstuurt alleen dvd's en cd's buiten GB.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Was het niet zo dat je alleen maar DVD en CD-formaat dingen kon bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |