Wat een wijsheid allemaal!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef Biancavia het volgende:
Als je niet gaat dan blijf je er misschien altijd spijt van hebben.
Als je wel gaat en het valt tegen dan weet je dat ook gelijk weer. En als het niet tegenvalt, dan is het natuurlijk leuk.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef Biancavia het volgende:
Als je niet gaat dan blijf je er misschien altijd spijt van hebben.
Als je wel gaat en het valt tegen dan weet je dat ook gelijk weer. En als het niet tegenvalt, dan is het natuurlijk leuk.
Buitenland is juist handig!! die contacten moet je warm houden voor zo nu en dan een weekendje weg met slaapplekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:04 schreef mirannie het volgende:
Ik geloof dat ik alleen zou gaan als het binnen de landsgrenzen zou blijven... Wordt wel een erg dure hobby om een vriendje te hebben buiten NL. En daarbij blijft het vakantiegevoel dan ook bij elk bezoek bestaan...
Jij neukt nogal graag buiten de grens dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Buitenland is juist handig!! die contacten moet je warm houden voor zo nu en dan een weekendje weg met slaapplekzo heb ik inmiddels al adressen in Londen, Warschau, Frankfurt, Buenos Aires, New York en Milaan weten te bemachtigen
Warschau en Frankfurt zijn inmiddels al bezocht overigens
![]()
integratie noemen ze datquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij neukt nogal graag buiten de grens dus
Maar je hebt wel een goed punt.
Je doet het dus als hun op vakantie in Nederland zijnquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Je doet het dus als hun op vakantie in Nederland zijn
Niets mis mee imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef kroegtijger het volgende:
[..]uitwisseling van culturen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |