En dat kotste ze ook nog eens uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel dat ze nog lang niet 'beter' is zoals ze zelf beweert. Ws leefde ze voor DGK op een cracker en een appel per dag.
ben je gek dat was opdracht om Dennis in beeld te krijgen voor tv itempje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
Doet Jaap zijn zorgvuldig uitgestippeld parcours wel eens? Ik heb er nog niks over gelezen of gezien.
Ik snap niet, dat ze niet voor dat ze DGK inging niet is gaan lijnen, ze wist in januari al dat ze er in ging, waarom nu opeens zo'n probleem er van maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef Meganog het volgende:
Nadia eet nu 2 a 3 keer zoveel dan ze voorheen at.
Toen heeft ze ongeveer de lipo gehad denk ik. Of daarna nog zelfs, dat was haar manier van afvallen op dat momentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat ze niet voor dat ze DGK inging niet is gaan lijnen, ze wist in januari al dat ze er in ging, waarom nu opeens zo'n probleem er van maken?
Ze zat vanaf januari in het DGK traject, volgens mij heb je nooit de garantie dat je er echt inkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat ze niet voor dat ze DGK inging niet is gaan lijnen, ze wist in januari al dat ze er in ging, waarom nu opeens zo'n probleem er van maken?
Nadia is zich aan het opmaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan liever Brian die druiven zit te knagen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zich verplaatst.
Hij ligt inmiddels gapend met een boek op bed.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zat vanaf januari in het DGK traject, volgens mij heb je nooit de garantie dat je er echt inkomt.
Verder maakt ze, denk ik, drama omdat het een aandachtsorgel is... als het dit niet was dan was het nu wel iets anders geweest... het feit dat het gaatje voor haar oorbel in haar linkeroor 2 mm hoger zit dan in haar rechteroor ofzo...
Peter gaat het wel goed verder met je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij dat Gary/ Cary/ Kerrie komt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen maakt zich op, want make-up-artist Gary/ Cary/ Kerrie komt.
En dan moet er natuurlijk een goede eerste indruk gemaakt worden.
Tuurlijk wel... als het Huub niet was dan was het een ander wel... Altijd ergens een Huub.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Stel je in je hoofd eens de gouden kooi voor zonder de inbreng van Huub.
Hoe je ook over hem denkt (en hij heeft veel fouten), zonder Huub geen kooi.
En zodra Huub weer actie onderneemt is het ook weer niet goed bij je.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als meneer Huub niets anders weet te verzinnen dan Nadia belachelijk maken, kan hij idd beter niets doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En zodra Huub weer actie onderneemt is het ook weer niet goed bij je.![]()
Als huub weg is, zul je zien dat er andere (leukere) akties komen, van de andere bewoners.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef rooie3 het volgende:
Huub is bij alle acties betrokken ,laat die andere maar eens wat gaan doen voor hun geld.
Precies mijn gedachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef riri het volgende:
hondjes zijn voortduend bij lieke in de buurt
de enige die tijd aan de hondjes besteed is zij....en dan hebben ze daar nog commentaar op ook
die hondjes voelen gewoon aan welke mensen echt zijn en welke nep
Nadia kan niet genoeg belachelijk gemaakt wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als meneer Huub niets anders weet te verzinnen dan Nadia belachelijk maken, kan hij idd beter niets doen.
Maar meneer de nonstop-rocker brengt wel erg weinig de laatste tijd.
Er klopt niet veel, van dat mannetje.
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat Gary/ Cary/ Kerrie komt?
Dan gebeurt er echt niks meer, want dan is Lieke zo weg en zijn ze allemaal vriendjes. De enige clashes zijn dan de eeuwige clashes tussen Amanda en Brian, die dmv sex opgelost worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als meneer Huub niets anders weet te verzinnen dan Nadia belachelijk maken, kan hij idd beter niets doen.
Maar meneer de nonstop-rocker brengt wel erg weinig de laatste tijd.
Er klopt niet veel, van dat mannetje.
[..]
Als huub weg is, zul je zien dat er andere (leukere) akties komen, van de andere bewoners.
Nu worden ze emotioneel geremd door Huub.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als huub weg is, zul je zien dat er andere (leukere) akties komen, van de andere bewoners.
Nu worden ze emotioneel geremd door Huub.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En zodra Huub weer actie onderneemt is het ook weer niet goed bij je.![]()
Dus laat Huub maar lekker niks doen,zo valt het meer op dat de andere echt niks doen.
Huub is bij alle acties betrokken ,laat die andere maar eens wat gaan doen voor hun geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |