quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik die tering relnicht met zn geblondeerde kuif vergelijk met Hitler, Stalin en Mussolini klopt het zeker weer niet }|:
Wat een eng mannetje.... doet ie het nou alleen maar om in het nieuws te komen? of is hij daadwerkelijk zo eng?
Waarom nou zulke uitspraken? om achteraf te kunnen zeggen... ZIe je wel? ik wordt bedreigd... en zijn gevaarlijke mensen...
Hoelang blijven mensen nog naar deze poppekast luisteeren? en voor zoete koek slikken?
WILDERS STERF![]()
![]()
![]()
![]()
zo, die frustratie ben ik alvast kwijt![]()
LOOOL ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
ik woon nog maar net in nederland, ik berijp taal niet zo goedquote:
Sinds wanneer is kuifje blond ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef zalkc het volgende:
Ik dacht dat je het over kuifje had
quote:
Kuifje heeft rood/oranje haar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft inderdaad donker kroeshaar hè![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef MouzurX het volgende:
Kleurenblind ofzo?
dat maakt niet uit, een onderbouwde post...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
In POL alleenmaar rel-topiques? Ik dacht dat het zo'n keurig sub-forum was?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:54 schreef Agiath het volgende:
Voorspelling: dit word een reltopic met veel links vs rechts geblaat
Ik zeg schopje POL, waar al die andere topics zich ook bevinden van dit genre
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |