Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zoals je kan zien heeft zijn kreet zelfs Iran bereikt dus het is niet zomaar een opmerking.
ik denk zijn vermogen om kneusjes zoals jij aan te sprekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef Latz het volgende:
Wat is er mis met Wilders?
gij zult niet vloeken, opdat gij zult hellebranden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk zijn vermogen om kneusjes zoals jij aan te spreken
Een held met ongefundeerde uitspraken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
gij zult niet vloeken, opdat gij zult hellebranden.
Wilders is een held.![]()
een held is hij voor hen die helden nodig hebben om te kunnen functionerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
is held tegenwoordig een synoniem voor gevaarlijke gek?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Latz het volgende:
[..]
Kijk, dat is me een uitspraak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
een held is hij voor hen die helden nodig hebben om te kunnen functioneren
Moet je doen man. Let me know how it worked out!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.
Pappa?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer iets in de camara zeggen wat kanker rasictisch is en dan kijken wat de bestemming van mijn opmerking is.
Ja veeg het bewijs maar van tafel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"Een moskee op video. Ik heb het bewijs. Ze zijn allemaal fout. Bannen die Koran".
ja die 2 zijn ook echt met elkaar met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry
Ik vind dat die man doorslaat in zijn idealogiën... hoe kun je in godsnaam een Koran verbieden? Dan zou de Bijbel bijvoorbeeld ook verboden moeten zijn...
Kuch, ik was pas in een kerk waar werdt verkondigt dat als ik niet in god zou geloven, ik de overledene noooooit meer zou zien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef rechtsz het volgende:
[..]
ja die 2 zijn ook echt met elkaar met elkaar te vergelijken.
koran past gewoon niet hier in de cultuur, en een groot deel van de moslims ook niet, zijn ook enkele die zich wel weten te gedragen maar die zijn in de minderheid. en daarbij komt nog het hoge aantal in de ww.
waarom lopen er toch altijd van die pro-mosims rond met oogkleppen.
en waarom de bijbel erbij betrekken? alsof in de bijbel dat soort teksten staan en christenen met moslims zijn te vergelijken. ik hoor nooit dat iemand in de naam van de bijbel iemand vermoordt, en kerken die radicale uitspraken doen en de bijbel erbij gebruiken..
Noem mij een oorlog die de laatste 50 jaar heeft plaats gevonden vanwege bijbelse motieven. Hier in het westen (en Ierland telt niet).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kuch, ik was pas in een kerk waar werdt verkondigt dat als ik niet in god zou geloven, ik de overledene noooooit meer zou zien...
Pretty hard-core zeg maar..
er zijn teveel oorlogen gevoerd om wie in wat geloofd... ga eerst maar je geschiedenis leren pik
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Noem mij een oorlog die de laatste 50 jaar heeft plaats gevonden vanwege bijbelse motieven. Hier in het westen (en Ierland telt niet).
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mag ik wel een klinker kopen volgens de regels?
Koloniale acties in de jaren 50?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Jumparound het volgende:
euhm, de koloniale acties. Het westen voelde zich superieur aan de "mindere" volken, ja kan mij niet vertellen dat de christelijke inborst daar geen invloed op had
De verplichte bekerlingen, wil je niet bekeren? dan zullen we je wel een lesje leren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12145/e3516e23/index.html
Islam = vrede
![]()
Je kent je geschiedenis. Je hebt het wel over zaken die al laaaaaaaaang geleden speelden. Dat is niet meer van de laatste 50 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef Jumparound het volgende:
Nou, ik vind het moreel niet zo juist, maar oke, het was niet in het westen maar in afrika
Met de bijbel in den hand trekken we door gans wildernis land
*zucht* the good old days
nee, in het westen hebben we ons de afgelopen 50 jaar wel in weten te houden...
Maar in de tijd ervoor zijn er zat mensen de pijp uitgegaan...
spanje vs nederland
frankrijk vs engeland
engeland vs nederland
nederland vs spanje
frankrijk nederland vs engeland
spanje frankrijk vs nederland
pruissen vs iedereen
frankrijk vs europa
spanje vs zuid amerika
het ging niet alleen om geloof maar ook om geld, alleen dacht IEDEREEN god aan zijn kant te hebben...
oh, vergeet ik daar perongeluk de kruistochten?
nee, het christendom is het lieve geloof, met ook totaal geen achterlijke acties
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12145/e3516e23/index.html
Islam = vrede
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |