En toch zitten die ook op marktplaatsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:16 schreef SoupNazi het volgende:
Mensen in Afrika hebben helemaal geen telefoon. Of internet. Of geld.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:21 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
En toch zitten die ook op marktplaats![]()
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn alleen zoveel aanbieders die geen telefoonnummer vermeldenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef SlaggY het volgende:
De beller is sneller!
en dan toch erbij zetten: de beller is sneller.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn alleen zoveel aanbieders die geen telefoonnummer vermelden![]()
[..]
Ja, helaas hebben veel mensen die wél een telefoonnummer ingevuld hebben geen zin om de advertentie te verwijderen als het product verkocht is. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat je belt en vervolgens te horen krijgt: "Oh, die is allang verkocht!". En dan zijn sommigen ook nog pseudo-verontwaardigd. HAAL DIE ADVERTENTIE DAN WEGquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn alleen zoveel aanbieders die geen telefoonnummer vermelden![]()
voor zulk soort mensen is er maar 1 woordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben veel mensen die wél een telefoonnummer ingevuld hebben geen zin om de advertentie te verwijderen als het product verkocht is. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat je belt en vervolgens te horen krijgt: "Oh, die is allang verkocht!". En dan zijn sommigen ook nog pseudo-verontwaardigd. HAAL DIE ADVERTENTIE DAN WEG [afbeelding] Vaak zie je dan de advertentie een week later nog gewoon staan.![]()
Gaat zo lekker als je geen telefoon hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef SlaggY het volgende:
De beller is sneller!
hier is ie dan, ja hoor mensen, de enige echte!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Gaat zo lekker als je geen telefoon hebt
strakke opmerkingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Gaat zo lekker als je geen telefoon hebt
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:10 schreef centenbakkie het volgende:
Mijn telefoon si er dus mee opgehouden dus had snel een nieuwe nodig op 30 verschillende telefoons wel geboden. maar echt al die mensen op marktplaats mailen pas na 3 dagen terug.
had ik k750i gekocht voor 50 euro mailt zon andere gast de volgende dag dat ie zijn lg chocolate ook wel wilt verkopen voor 60![]()
klacht: mensen die niet even snel terug mailen
Laat me, 't is vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef heijnen het volgende:
[..]
hier is ie dan, ja hoor mensen, de enige echte!!!!
HOLBEWONER!!!!!!!!!!!![]()
het leuke is dat als die mensen allemaal reageren, hij verplicht is om die dingen ook ALLEMAAL te kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef Sometimes het volgende:
[..]
![]()
Ook zo fijn. Bieden op 30 verschillende telefoons.
Welkom! Maar hoe kom je zo vanuit je hol op het FOK forum terecht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef heijnen het volgende:
[..]
hier is ie dan, ja hoor mensen, de enige echte!!!!
HOLBEWONER!!!!!!!!!!!![]()
dan nog wakker worden is een kunst!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |