Gelukkig kwam een hulpmodje je redden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige week had ik nog een andere versie van een liedje nodig en vroeg daar in al mijn onschuld hier om.
Ik zette zelfs een linkje naar m'n SC post in de COS neer....
Maar dat blijkt dus zwaar illegaal te zijn, en banwaardig
Een aantal mensen (waaronder KZ) waren uitermate hulpvaardig en ik had m'n liedje in no-time binnen maar ook het plaatsen van die link van het geüploade liedje was dus banwaardig![]()
Met andere woorden: ik heb anderen aangezet tot het posten van een banwaardige link![]()
Wist het niet, zal niet weer gebeuren.
Mijn verhaal is ook dramatisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
HiDi heeft me geholpen![]()
Ik heb streams gekocht, maar wat ik ook deed, ik had wel geluid maar geen beeld![]()
Heb zelfs op DIG een topic geopend, maar daar bleef het stil.
Gelukkig had HiDi de oplossing en kan ik nu alle wedstrijden kijken of de video's ( voor als ik er niet ben)![]()
Maar de site vind ik slecht
Nope, Petre had de links verwijderd en ik hoorde later van Ian per MSN dat ik iets banwaardigs gedaan had...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat kan je dat ook weer heerlijk vertellen...
Maar je kreeg 'echt' een waarschuwing?
quote:
Welke provider heb je ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn verhaal is ook dramatisch.
Lees en huiver..
Ik had de laptop van mijn broer te leen. Maar de streams haperde als een idioot bij mij, en Youtube was/ is 3seconde kijken, 7sec. bufferen.
Ik denk, lappie is te oud, ik koop een nieuwe.
Zelfde probleem, ik installeer er 2 gig op, dan moet 'ie toch wel als een speer gaan.
Kom ik er vorige week bij toeval achter, dat ik slechtseen snelheid via de kabel heb, van 196![]()
Maar...dat wordt volgende week 4000!!!!!!![]()
Ik wel.quote:
Ach... Als ze echt nieuwsgierig is kan ze altijd PM'en.... ook met beperkte toegankelijkheidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]Volgens mij is Kleinzusje niet zo happig om anderen haar mailadres te geven. Dus wil ik voorkomen dat ze een kat in een zak koopt bij mij.
Ik ben niet zo van het mailen, ik bel lieverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]Volgens mij is Kleinzusje niet zo happig om anderen haar mailadres te geven. Dus wil ik voorkomen dat ze een kat in een zak koopt bij mij.
Tis raar, maar echt, ik ben totaal niet nieuwsgierig. Wel leergierigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wel.Maar ik kan mijn nieuwsgierigheid goed beheersen.
Doen we zaterdag weer schat, dan ben ik ook weer verstaanbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het mailen, ik bel liever![]()
Heb jij wel ooit een ban gehad?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Petre had de links verwijderd en ik hoorde later van Ian per MSN dat ik iets banwaardigs gedaan had...
Ik vermoed dat Petre wel doorhad dat dit geen usance voor ons was en dat we ons echt niet realiseerden iets illegaals te doen.
Ik heb dat overigens ook nog in de SC gemeld, dus ik vermoed dat we daarom geen OW hebben gehad
Kun je bij jou in de buurt kiezen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Multikabel. Ik heb een entreebundel, dat wordt een familybundel.
Ok lieverdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen we zaterdag weer schat, dan ben ik ook weer verstaanbaar![]()
Geen idee, maar ik zit er nu voor een jaar aan vast.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je bij jou in de buurt kiezen ?
Ook goed. Zet je telefoonnummer hier maar even neer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het mailen, ik bel liever![]()
112quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook goed. Zet je telefoonnummer hier maar even neer.
![]()
Nope, het enige waar ik ooit een ban heb gehad is een chatbox van Chat-United, en dat was nog omdat de bitch met de hamer van die chatbox ons niet uit kon staan omdat wij leuker waren (en bijdehanter) dan zij....quote:
Dat vind ik dan weer een vreemde optie, die beperkte toegankelijkheid. Iedereen kan mij PM-en. En als iemand lastig wordt kan ik die toch altijd nog blokkeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... Als ze echt nieuwsgierig is kan ze altijd PM'en.... ook met beperkte toegankelijkheid
Is goed pop, bel mij dan maar even als je bezoek weer weg isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok lieverd![]()
Maar als ik bezoek heb neem ik niet op![]()
Moderators en Ads kunnen je altijd PM enquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een vreemde optie, die beperkte toegankelijkheid. Iedereen kan mij PM-en. En als iemand lastig wordt kan ik die toch altijd nog blokkeren?
Op zich is het wel handig: je maakt een aantal mensen tot "buddy" en die kunnen dan wel PM'en...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een vreemde optie, die beperkte toegankelijkheid. Iedereen kan mij PM-en. En als iemand lastig wordt kan ik die toch altijd nog blokkeren?
Zegt mevrouw de klonenspeurder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis raar, maar echt, ik ben totaal niet nieuwsgierig. Wel leergierig![]()
Moppie, dan maar hopen dat het bezoek niet blijft slapen, anders wordt het pas zondagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is goed pop, bel mij dan maar even als je bezoek weer weg is![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, het enige waar ik ooit een ban heb gehad is een chatbox van Chat-United, en dat was nog omdat de bitch met de hamer van die chatbox ons niet uit kon staan omdat wij leuker waren (en bijdehanter) dan zij....
Dus toen zijn we maar een eigen chatbox begonnen (ook op CU) en dat was de doodsteek voor haar chatbox, daar is het ook nooit meer goed mee gekomen
Dat is puur een hobbyquote:
Geeft nix... hoef ik me ook niet te verontschuldigen dat ik niet opneem omdat ik bezoek hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, dan maar hopen dat het bezoek niet blijft slapen, anders wordt het pas zondag![]()
De mensen die mij PM's sturen zijn ook de posters die ik als buddy zou kiezen. Dus ik zie het nut er niet zo van in...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is het wel handig: je maakt een aantal mensen tot "buddy" en die kunnen dan wel PM'en...
Oeh... en ik heb in 1999 een keer een ban op MTC gehad... dat was een gevalletje "ruzie met de leiding" toen er nog niet echt mods waren...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
De mensen die mij PM's sturen zijn ook de posters die ik als buddy zou kiezen. Dus ik zie het nut er niet zo van in...
Wegens strippen op tafel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... en ik heb in 1999 een keer een ban op MTC gehad... dat was een gevalletje "ruzie met de leiding" toen er nog niet echt mods waren...![]()
Bij mij krijg je een keuzemenuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix... hoef ik me ook niet te verontschuldigen dat ik niet opneem omdat ik bezoek heb![]()
Neuh... er werden mensen gestalkt door "Carina" en dat deed de gemoederen nogal hoog oplopen, ik maakte daar melding van bij de leiding, die zeiden niets te kunnen doen... ik pissig, dus feitelijk kreeg ik een ban wegens een grote mond tegen de leiding...quote:
neeeheeeeequote:
Ik vroeg of ik Kleinzusje van de poesieplaatjes mocht spreken, en toen werden ze boos.quote:
Bij mij heb je geen keuzes... my way or the highwayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij krijg je een keuzemenu
Toets 1 voor vragen over openingstijden
Toets 2 voor vragen over tandenpoetsen
Toets 3 voor een zeer goed gesprek op hoog niveau
Toets # als u een medewerker wil spreken
Helaas zijn al onze medewerkers in gesprek, we raden u aan op een later tijdstip terug te bellen
tuut tuut tuut![]()
Carinaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... er werden mensen gestalkt door "Carina" en dat deed de gemoederen nogal hoog oplopen, ik maakte daar melding van bij de leiding, die zeiden niets te kunnen doen... ik pissig, dus feitelijk kreeg ik een ban wegens een grote mond tegen de leiding...
Maar goed...... ik was al heel rap terug met een andere nick, en iedereen wist dat ik het was....
Nadat "Opoe" Leandra was gaan "hemelen" door die muts van MTC, kwam ik namelijk terug als DS...
Naar de Citroën DS... uitgesproken als Deesse... (in t Frans) en dat is weer Frans voor godin.
Dat leek me wel toepasselijk voor iemand die was gaan hemelen
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat bij mij andersom is
![]()
De 1e was een grapje, de 2e kreeg ik omdat ik probeerde uit te testen hoe serieus ik iets moest nemen, en de 3e was omdat ik nog niet doorhad dat ik de 2e had gekregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Talitha een ban op VOL??? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?
![]()
En? Wanneer mag je mailen voor een un-ban?? Medio 2010?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
De 1e was een grapje, de 2e kreeg ik omdat ik probeerde uit te testen hoe serieus ik iets moest nemen, en de 3e was omdat ik nog niet doorhad dat ik de 2e had gekregen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik Kleinzusje van de poesieplaatjes mocht spreken, en toen werden ze boos.
Wat ken je me goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij?? Jij bent de rust en zedigheid zelve....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |