Volgens mij deed me moeder dat ook ? Zal wel iets met de gist zijn. Ik heb sinds ik het huis uit ben geen enkele pannekoek gebakken. Brengt me op een idee. Eens in de tien jaar pannekoeken is genoeg voor me . Maar na dit gesprek wik ik ze NU !!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, scheutje bier door het pannenkoekenbeslag... geeft er een heerlijk smaakje aan en mocht je ook voor kinderen bakken: de alcohol wordt er wel uitgebakken
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik moet er wat moeite voor doen[afbeelding]
onze pannekoeken smaken naar baileysquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef Soury het volgende:
Kan lang wachten hoor stelletje pannekoeken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
Koppel zoekt muis die geld stal
In China deed een koppel dat op het punt stond naar huis te gaan een onaangename ontdekking. De man, Wang Youquan, ontdekte dat al zijn geld verdwenen was. In totaal ging het om 950 euro die ze aan hun ouders wilden geven voor Nieuwjaar. Wang had het geld in papier gewikkeld en onder het bed verstopt. Toen ze op het punt stonden de politie te bellen, hoorde de vrouw het gepiep van een muis. Het geld werd uiteindelijk teruggevonden in het hol van de muis.
de smaak is heel romigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was het niet .. 950 euries Pjoehhh slim beesie.
Pannekoek ala baily's lijkt me niet verkeerd btw
Kappe nou voordat ik nog naar de avondwinkel renquote:
Polo zit nu pannekoeken van zijn plafond te schrapen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Polo.
Dat is wel een wat vreemde insteekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
Koppel zoekt muis die geld stal
In China deed een koppel dat op het punt stond naar huis te gaan een onaangename ontdekking. De man, Wang Youquan, ontdekte dat al zijn geld verdwenen was. In totaal ging het om 950 euro die ze aan hun ouders wilden geven voor Nieuwjaar. Wang had het geld in papier gewikkeld en onder het bed verstopt. Toen ze op het punt stonden de politie te bellen, hoorde de vrouw het gepiep van een muis. Het geld werd uiteindelijk teruggevonden in het hol van de muis.
Mijn veren zijn heel zacht, met dons en zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
Liever dat dan een veer
Hoelaat was het nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
rij!
okay, je zit hier. een uur of? was gezellig, alleen een beetje laat..al aan de kersenbonbons?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, je zit hier. een uur of? was gezellig, alleen een beetje laat..al aan de kersenbonbons?![]()
ja, da's wel gelukt. alleen een semi-kater. bijna 2 flessen witte w. naar binnen gekegeld, doe ik weinig. 'goede' invloed heb jij zelfs door glasvezelkabeltjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij nog op tijd bij je afspraak?
Zooow, ik had 'm ook goed zitten... Ik had 'de fles' op een adres in Alkmaar laten liggen.... belde daarheen, was toevallig een vriendin van me daar, die zou 'm voor me meenemen, maar zij woont 11 km verderop, dus...... Kater is net weg....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, da's wel gelukt. alleen een semi-kater. bijna 2 flessen witte w. naar binnen gekegeld, doe ik weinig. 'goede' invloed heb jij zelfs door glasvezelkabeltjes.
alweer de 22 km erop zitten, is er in schagen geen slijterij? of stoken ze daar nog zelf jenever?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |