idd... en wij kunnen ze natuurlijk alleen maar zien en niet ruiken.. en aangezien brian toch al die poeplucht van dr gewend is, zal het hem niet veel uitmaken... dennis heeft misschien een knijper op zn neus...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, een gezonde autocorrectie kun je niet verwachten van deze oppervlakkige hoerenkinderennn
Zou kunnen. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat nadia'tje met iedereen een spelletje speelt. De echte nadia is volgens mij niet zo onzeker, de echte nadia is een vals loeder die keihard over iedereen heen stampt om haar doel te bereiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:43 schreef riri het volgende:
Dat kind vertoont puur dwangmatig gedrag...niet alleen met sex maar in wezen met alles,
Mensen zoals zij verliezen steeds meer hun zelfvertrouwen en zien geen mogelijkheid om los te komen uit hun dwangmatig patroon. Het wordt ze uiteindelijk onmogelijk om een normale seksuele relatie te onderhouden, laat staan echte intimiteit toe te laten.
Naar mijn ide hebben deze beide personen daar last van.
Ook het dwangmatige bezig zijn met hun uiterlijk is een teken aan de wand.
voor een seksuoloog is nadia een prima object
Heb de streams ook al een tijdje uit....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:50 schreef F04 het volgende:
Ik word d'r moe van om d'r naar te kijken. Ik denk dat ik maar ga slapen. Adios!
betwijfel ik, denk dat ze echt dom is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat nadia'tje met iedereen een spelletje speelt. De echte nadia is volgens mij niet zo onzeker, de echte nadia is een vals loeder die keihard over iedereen heen stampt om haar doel te bereiken.
trustuh rukkertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Heb de streams ook al een tijdje uit....![]()
en ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken...![]()
Dacht ik eerst ook maar ze is te gerafineerd bezig met de rest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
betwijfel ik, denk dat ze echt dom is.
trustuhhhquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar ze is te gerafineerd bezig met de rest.![]()
Afijn, ik duik er ook maar eens in. Weltrusten allemaal en tot morgen.![]()
Dan moet dat wel door achter geregeld worden ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zou me de blubber vervelen in dat huis. Was ik me gaan storten op een cursus spaans ofzo, of turks koken, of eh, schilderen op van die gróte canvassen.
Je moest ook een hele lijst met zaken maken die je zou willen doen in de villa...maar zoals alles mislukt alles...Dat blijkt ook wel..in het begin een dure (zeer dure) vliegles...voor ilona en Brian. Ongelooflijk dat ze mijn wens gewoon hebben ingepikt..motherfuckers bij talpa. Toen ze die vliegles kregen zakte ik echt door de strond en had ik echt moordneigingen..maar jah...als ik alles strax erf kan ik die vliegles ook wel betalen en een kleine cessna kopen, maar toch...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zou me de blubber vervelen in dat huis. Was ik me gaan storten op een cursus spaans ofzo, of turks koken, of eh, schilderen op van die gróte canvassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |