sjonnie de molquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er in godsnaam zo'n kinderhandschrift??
Nou ik niet hoor... dennis met zn papsmoel... vind er niks aan, te gemaakt... gefronzzzde wenkbrauwen of niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pas maar op allemaal, als Dennis zijn geëpileerde wenkbrauwen een keer goed gaat fronzen, dan liggen alle vrouwelijke streamers hijgend aan de het scherm gekluisterd
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Nadia betreft, ik ken veel dames die gelijk je hele hand pakken als je ze een vinger geeft. Ik vind haar bescheiden blijven, ze wil gewoon niet meer dan één twee vingers! Goed wijfke die Naad
Jaap.................quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er in godsnaam zo'n kinderhandschrift??
is van Japie, zodat Palma weet dat tie morgen uitslaapdag heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij van een vrouw (die uitroeptekens), maar ik ben er nog niet achter.
Het ging over Dennis z'n "serial fucker" overhemd... en ik heb niet het idee dat hij wie dan ook gillend kan laten klaarkomen, dus je hoeft je volgens mij geen zorgen te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En laat het daar in godesnaam blijven....ik heb hèèl gevoelige oren...![]()
Dan heb je ze 's nachts nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef APK het volgende:
Gatver, wat zijn de streams 's avonds onsmakelijk de laatste tijd.
Ik weet niet wat ik erger vind: Dat zingen of die smakgeluiden.![]()
ja, het is niet te geloven dat N en N geen ander script krijgen.. dit gaat al dagen achter elkaar door met hetzelfde ritueel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef APK het volgende:
gefronsde wenkbrauwen...als dennis een paar dagen niet epileert heeft ie een monobrauw. was in de vroege psychopathologische handboeken een kenmerk van een psychopaat, btwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:27 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor... dennis met zn papsmoel... vind er niks aan, te gemaakt... gefronzzzde wenkbrauwen of niet...![]()
De combinatie, dat is het allerergst! Ik heb al twee dagen geen hap meer door mijn keel kunnen krijgen. Iedere keer komen die beelden en geluiden naar boven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef APK het volgende:
Leandra zegt dat hij een kinderhandschrift heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef Desii het volgende:
[..]
is van Japie, zodat Palma weet dat tie morgen uitslaapdag heeft
hee ouwe, jij was ook al bij opsporing verzocht. alles goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef APK het volgende:
En met Nicky en Sushi er nu bij kan 't alleen nog maar ranziger wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je ze 's nachts nog niet meegemaakt.
Ik las 'streamers'![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Ik vind het niet leuk, ik wil niet wanhopig overkomen, ik voel me verliefd, maar ik wil het niet.
Smik smek.
N: "Ik wil niet liegen".
D: "Lieg maar tegen me".
Volgens mij mogen ze deze keer niet van Brian op bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
En met Nicky en Sushi er nu bij kan 't alleen nog maar ranziger worden
Dat noem ik nog eens een liefdesverklaring.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mag ik ook ????
Oh Dennis,
Tot op de dag van vandaag ga jij als een raket.
Jij bent in de Kooi de Man met de Pet.
Jij bent de gedoodverfde winnaar.
Jij maakt het met je handen in je zakken nog klaar.
Voor jou is die Villa, alleen voor jou.
Oh Super Stoere Dennis ik hou van jou...
Ja dan gaat natuurlijk alle "aandacht" uit naar de hondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze deze keer niet van Brian op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |