quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik quotes gebruiken![]()
Ik moest dus heel hard lachen. Humor is onontbeerlijk als je naar Nadia luistert.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... ben gewoon strontmelig en kon het niet laten
En gelukkig is humor bij hun no.1 itt de rest........quote:
Dat verklaart zijn "Serial fucker" overhemd met 69 op de achterkant dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien is hijh al wel kapitein in ruste, heeft hij een heel leven achter zich
"Verborgen talenten?" of zoiets..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart zijn "Serial fucker" overhemd met 69 op de achterkant dan ook
Die domme doos nadia heeft maar een missie in het spel en dat is de boel op ploffen zetten. Het zou me niks verbazen als ze uiteindelijk wel all the way sex zal hebben met brrrrian. Amandel gebroken, verneukt door vriend en vriendin en dennis de player voelt zich volkomen voor schut staan en druipt af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef pronkjewail het volgende:
En dan vooral die opmerkingen van Nadia over hun seks. Het is al te gek, het is fantastisch en dan gaan we nog niet eens all the way, moet je nagaan hoe het is als we all the way gaan...dat wordt echt een feest onder de dekens... KOTS. Trouwens geen letterlijke weergave, maar het komt in de buurt.
ik hoorde dat ie vroeger met mark overmars heeft gezoend.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien is hijh al wel kapitein in ruste, heeft hij een heel leven achter zich
Dusdanig latent talent dat het volgens mij zelfs nog nooit in de buurt van de oppervlakte is geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
"Verborgen talenten?" of zoiets..![]()
NL moeder met van die hele strak achterover gekamde haren zeker en een staartje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door een NL moeder opgevoed, en volgens mij heeft dat soort schaamte meer met opvoeding dan met achtergrond te maken..... BS dus![]()
Nee hoor, zie update van haar videoboodschapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
NL moeder met van die hele strak achterover gekamde haren zeker en een staartje.![]()
jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er in godsnaam zo'n kinderhandschrift??
Het lijkt mij van een vrouw (die uitroeptekens), maar ik ben er nog niet achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er in godsnaam zo'n kinderhandschrift??
En laat het daar in godesnaam blijven....ik heb hèèl gevoelige oren...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dusdanig latent talent dat het volgens mij zelfs nog nooit in de buurt van de oppervlakte is geweest
Welk deel van mijn ondertitel of signature begrijp je niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus ik vraag het vriendelijk en je doet het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |