Oldbie bekt lekkerderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Oldbie kunnen ze beter vervangen door: Kontenlikkerij aan het hoogste front waardoor ze nooit een ban krijgen.
Vriendjes van de moderators, site beheerder etc. etc. en dat soort shit.Met hun speciale tagjes. Triest.
Nee. Wil ik niet. IK wil in de schaduw van mijn eigen succes blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Huil maar niet.
Wie weet word jij later net zo cool als ik
Ben jij die DJ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Wil ik niet. IK wil in de schaduw van mijn eigen succes blijven.
Gast, waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Oldbie kunnen ze beter vervangen door: Kontenlikkerij aan het hoogste front waardoor ze nooit een ban krijgen.
Vriendjes van de moderators, site beheerder etc. etc. en dat soort shit.
Met hun speciale tagjes. Triest.
Alleen als ze er heel lang om zeuren, toch!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Cahir het volgende:Krijgen ze nu nog ook een "Oldbie" tag ook...
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef nattermann het volgende:
Misschien "Oldbie" vervangen door "Ugly" ?
Klinkt bijna hetzelfde.
hoi wil jeeen plaatje voor me draaien... iets van Tom Jones ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
lol pwnd by an oldbiequote:
jij hebt met SHE meegedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef Hanstin het volgende:
Olbies zijn voor egoistische bejaarden .... ze zijn nog erger dan SHE, ze laten je niet eens meedoen....
dat hoef je niet te eisen hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, waar blijft mijn tag?
Een groene kleur zou wel geinig zijn bvquote:
Of een permanente banquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
waardoor ze nooit een ban krijgen.
of een gratis fok permanentquote:
Van dat vreemde neon/fluor groen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een groene kleur zou wel geinig zijn bv
Oldbies bekken sowieso lekkerder.quote:
*check*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oldbies bekken sowieso lekkerder.
Hey Sandstorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als jij echt de DJ bent, mag ik dan een handtekening?????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat was hij altijd al!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist dat hij nuttig zou worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarom kots je? Zojuist ontdekt dat je anaal verwekt bent?
Oh. haha. Dom van mij. Ik was echt héél even, maar dan ook echt in een flits, in de veronderstelling dat je een retorische vraag van deze aard zelfs wel zou kunnen ruiken als je op die varkensstronthoop die jij je huis noemt zit te fokken. Echt, waar zát ik met m'n gedachten. haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef hardromacore het volgende:
nee op arrogante 0lbies..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. haha. Dom van mij. Ik was echt héél even, maar dan ook echt in een flits, in de veronderstelling dat je een retorische vraag van deze aard zelfs wel zou kunnen ruiken als je op die varkensstronthoop die jij je huis noemt zit te fokken. Echt, waar zát ik met m'n gedachten. haha.
Groetjes,
Je nieuwe vriend.
Ik houd van alle sporten en ik vertrek vanavond alleen naar rhodos, waar ik historische gebouwen en musea ga bezoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:55 schreef Kreator het volgende:
Oh je houdt van voetbal. Dat verklaart wel één en ander. Hoe was het in Lloret de Mar?
...alleen, met al je vrienden? Open er anders even een R&P topic over, als je ermee zit.quote:
The endquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Kreator het volgende:
Maar goed dat zal mijn tekortkoming zijn.
of in MEDquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Lesbos, Rhodos , allemaal foute eilanden. Ik mis nog wat mensen hier . En waarom een KB topic ? Klagen over oldbies moet op z'n minst in FB.
Ja, maar daar kan de normale user niet in. FB lijkt me prima.quote:
ik voel me gediscrimineerd op op user-kleurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan de normale user niet in. FB lijkt me prima.
dankquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, als jij het zegt, zal het wel zo zijn. hihi.
![]()
Blijf het mooi vinden dat je dit met een strakke bakkes kan zeggen!quote:
Krea is gewoon jaloersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
zulfs tussen de oldbies onderling is er gesteggel wie wel en wie niet een echte oldbie is!
je zou bijna denken dat het newbies zijn
met zo'n vraag moet je wel een newbie zijnquote:
Ik denk het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef just me het volgende:
[..]
met zo'n vraag moet je wel een newbie zijn
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Wanneer krijg je een oldbie tag in je nickname?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef just me het volgende:
[..]
met zo'n vraag moet je wel een newbie zijn
Wel aardig gebleven. Chapeau.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Laat dit een les zijn voor al die kutnoobs die denken een klaagbaak topic te kunnen openen over oldbies.
Waarom ben je dan geen oldbie? Ik trouwens ook al vanaf 2001.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1999 op Fok! je weet![]()
Kijk-mij-een-leven-halen-bij-de-afhaalchineesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lees anders het topic nog even.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:00 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen oldbie? Ik trouwens ook al vanaf 2001.
Daar krijgen ze een dikke pik/ natte doos van en krikt hun eigenwaarde thuis ook nog is opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Cahir het volgende:Krijgen ze nu nog ook een "Oldbie" tag ook... er zou eigenlijk staan "Ik zit al jaren op FOK! omdat ik geen leven heb"
![]()
nee hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Devlinsect het volgende:
Dat zou betekenen dat ik ook een oldbie ben.
Dude, cool down.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zou me niet op fok durven te vertonen met zo'n OLDBIE achter je naam.![]()
Heb de FAQ Oldbie gelezen van je.quote:
Heb je een link?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:24 schreef valek het volgende:
[..]
Heb de FAQ Oldbie gelezen van je.
Wat ben jij een kontelikker.![]()
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
[..]
Heb je een link?
En mijn reacties geldt dus niet voor user OLDBIE![]()
En dan nog vragen wanneer je een oldbie tag krijgt???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kijk-mij-een-leven-halen-bij-de-afhaalchinees
Kheb het gelezen. Van een gast van 30 jaar (ja jij Kreator), had ik toch een iets volwassener FAQ verwacht.quote:
Lekker standaard weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben sinds de vorige eeuw hier geregisteerd. Helaasch password verdwenen dus weer een nieuwe aanmaken. Dat zou betekenen dat ik ook een oldbie ben. Raak mij aan!
Ik zou me niet op fok durven te vertonen met zo'n OLDBIE achter je naam.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker standaard weer.
Zogenaamd kotsen op die puike oldbies, maar dan toch even melden -net als die 20.000 anderen- dat óók jij al in '99 geregistreerd was en dus eigenlijk oldbie bent.
door een bushokje tiefen zul je bedoelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef Havoc het volgende:
Schopje.
Ik mis je slotje, Havoc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef Havoc het volgende:
Schopje.
Krea? Jarno? Dat is jullie tekst!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef Pinball het volgende:
Is er al geopperd om OO te sluiten eigenlijk?
Krea en OO?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krea? Jarno? Dat is jullie tekst!
Ja, Krea en Jarno pleiten toch ieder kwartaal voor het sluiten van OO? Het was in dit topic nog niet voorbij gekomen.quote:
Ik kan niet eens in OO.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, Krea en Jarno pleiten toch ieder kwartaal voor het sluiten van OO?
iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want het is echt een topforum. Lekker druk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |