Ik kom er dus net met mijn domme kop achter dat de twee flitslocatie op de A4 ter hoogte van A'dam eigenlijk een trajectcontrole is Binnenkort dus 20x ¤70 in de brievenbus.
Klacht: mijn sjonniegedrag.
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Stomme is dat ik grotendeels met het verkeer meereed, de meesten rijden daar een gangetje of 130. Dus had er niet zo erg in . Mja, op het ogenblik redelijke financiele situatie, dus kan er nog net vanaf
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Hmm, nadat sometimes begon over dat het stond aangegeven ben ik even wat gaan nazoeken, en volgens mij kom ik pas halverwege het meettraject de A4 op. Dat scheelt weer
Om een gemiddelde snelheid van 124 te halen moet je nog aardig doorrijden. Er zijn altijd wel een paar afremmomenten. Ik rij er ook dagelijks met de stroom mee met iets minder dan 130 op de teller. Die wijkt ook nagenoeg altijd iets af naar boven.
Denk dat het met je bekeuringen wel mee zal vallen.
I removed all the bad food from my house. It was delicious.