abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52178942
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ( ).

Goed. Situatie in tekstvorm:
Ik rij achter een rijtje auto's aan en er wordt uiteindelijk afgeremd totdat we allemaal zo'n 70 á 80 km/u reden. Achter mij reed verder helemaal niemand, maar toch zie ik in de spiegel een auto rechts blijven rijden, richting de vrachtwagens. Uiteindelijk zit mevrouw naast mij (het is verboden rechts in te halen, tenzij er file is, maar 70 á 80 km/u rijden noem ik géén file!) en ik vraag me al af wat ze van plan is..

Ineens gaat haar knipperlicht aan, terwijl er toch echt geen plek voor een auto is tussen mij en mijn voorganger, of ze moet willen bumperkleven bij de persoon voor mij. Mevrouw gaat gewoon naar links zonder te kijken en raakt bijna mijn zijkant (ze gaat er dus gewoon vanuit dat als men haar knipperlicht ziet ze gewoon aan de kant gaan. Ja doei.). Ik weiger om af te remmen en ga dus een stukje mee naar links totdat ze eindelijk kijkt. Ze schrikt, gaat gauw naar rechts en toetert flink en kijkt me boos aan.

Voor me gaat het weer wat sneller dus ik geef gas bij en steek mijn middelvinger naar haar op.

Wat vinden jullie? Ben ik fout? Is zij fout?

Overigens zag ik later in mijn spiegel dat ze bijna exact hetzelfde deed bij iemand anders. Ze wilde iemand inhalen en gooide hem dus gewoon voor een auto snel die stukken sneller reed dan haar en dus moest remmen, terwijl zij best even 5 seconden kon wachten om in te halen, want zó druk op de weg was het niet.

Mijn klacht dus. Sommige vrouwen (tja, sorry, het zijn ze meestal wel) die niet kunnen rijden . En dan ook nog boos worden op de ander, terwijl zij naar mijn inziens fout was.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:48:07 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52178998
JIj moet altijd voldoende ruimte laten om verkeer te laten invoegen. Zij mag niet invoegen als er geen ruimte is. Leven en laten leven.
pi_52179003
Jij bent fout, duidelijk.
pi_52179004
Volgende keer zorgen dat je in een oude outo rijdt die een deukje mag hebben en dat viswijf gewoon terug op de rechterrijstrook duwen.

Wat denken ze wel allemaal
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52179022
Verkeersdelnemers in een CRX zijn per definitie fout

Zo, nu ff lezen
pi_52179042
Herkenbaar. Heb er ervaring mee. Bijvoorbeeld bij een afrit. Als de afrit nadert, ga ik dicht op m'n voorganger rijden (uiteraard met de nodige veiligheid (dus niet met te hoge snelheid)), want of het toeval is weet ik niet, maar bijna altijd zie je ze op het laatste moment nog (voor je) naar rechts schieten/voordringen...
Ehm... ok
pi_52179044
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Kreator het volgende:
JIj moet altijd voldoende ruimte laten om verkeer te laten invoegen. Zij mag niet invoegen als er geen ruimte is. Leven en laten leven.
Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.
Dat noem ik voorkruipen .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:51:12 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179106
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.
Dat noem ik voorkruipen .
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.

-edit- en dan vooral de mongolen die dus tussen 2 vrachtwagens waar een km tussenzit gewoon 95 op de linkerbaan blijven tuffen, 'omdat er toch weer een vrachtwagen aankomt en dan kom je er niet meer tussen'
pi_52179171
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg, zoals je dat nu hier neerzet. Als je een hele lang rij auto's hebt links en je zit daar ook in, is het voor jezelf niet verstandig naar (de lege ruimte) rechts te gaan, want ze vullen je plekje op en je kan 10 minuten achter een vrachtwagen gaan rijden, omdat je dus niet naar links kan...
Ehm... ok
pi_52179192
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Aan de rechterkant kan je niet doorrijden, omdat er vrachtwagens voor je rijden. De linkerkant ging de vrachtwagens voorbij al dan niet zo supersnel vanwege de voorste auto. Zodra die weg was ging het al stukken sneller zoals ik in de tekstvorm ook al zei .

Ik ga echt niet rechts blijven rijden, als links sneller gaat.

Sowieso, als jij rechts gaat rijden móet je heel lang rechts rijden omdat iedereen JOU én de vrachtwagens gaat inhalen en daar kom je dus niet tussen aangezien er een snelheidsverschil is. Als jij je er tussen gaat proppen moeten de mensen achter jou remmen. En dát is ook irritant.
pi_52179257
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Verkeersdelnemers in een CRX zijn per definitie fout

Zo, nu ff lezen
Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker op .
pi_52179277
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker op .

T was een grapje schat
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:57:37 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179297
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef Frumzel het volgende:
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg,
En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.

...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.

Ik heb ongeveer 500.000km gereden.

Groetjes,

Krea.
pi_52179305
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

T was een grapje schat
Hahahaha .
pi_52179349
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.

...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.

Ik heb ongeveer 500.000km gereden.

Groetjes,

Krea.
patser
Ehm... ok
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:00:15 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179373
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:

Als jij je er tussen gaat proppen moeten de mensen achter jou remmen. En dát is ook irritant.
...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.

En je beter het italiaanse gebaar maken (al je vingers naar elkaar toe met de duim in het midden), dat valt beter op dan de middelvinger.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:00:43 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179387
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef Frumzel het volgende:
patser
Sterke repliek, homo.
pi_52179406
Grappig trouwens dat verkeersergenissentopics/nieuws het altijd zo goed doen
Ehm... ok
pi_52179428
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sterke repliek, homo.
Mja, het eerste wat in me opkwam

Maar je oordeelt al over mijn geaardheid, die niet juist is...

Dus enzo...
Ehm... ok
pi_52179445
Juist door dit soort acties rijden we in nederland allemaal 80 op de linker baan.
Omdat we elkaar helemaal niks gunnen.

Je kan het beste zorgen dat je wat afstand hebt tot je voorganger zodat ze gewoon in kunnen voegen.

En rechts inhalen als er links filevorming is mag wel.

Iedereen blijft ook links rijden omdat ze 500 meter verderop een vrachtwagen zien rijden.
Als je er dan rechts voorbij gaat met een normale snelheid mag dit gewoon.

Helaas is dit dagelijkse koek in nederland, maar dat ligt toch echt aan al dat kutvolk wat elkaar helemaal niks gunt
En die lui die er met 150km/h rechts voorbij gooien en hem dan in een klein gaatje peren zorgen ook weer voor noodrem siuaties

Conclusie: Nederlanders kunnen niet rijden en moeten eens wat minder vaak op die linker baan bivakeren
Conclusie 2: Vrachtwagens moeten ze heel snel een inhaalverbod geven, over de gehele dag en overal!

Zo
pi_52179496
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.

En je beter het italiaanse gebaar maken (al je vingers naar elkaar toe met de duim in het midden), dat valt beter op dan de middelvinger.
Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluiten .

Ik zal het onthouden . Maar het komt niet vaak voor dat ik mijn middelvinger opsteek trouwens .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:06:06 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179564
Ik snap je reactie wel, dat heb ik ook wel es gedaan, maar jij vroeg wie er fout zat.
pi_52179597
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Juist door dit soort acties rijden we in nederland allemaal 80 op de linker baan.
Omdat we elkaar helemaal niks gunnen.

Je kan het beste zorgen dat je wat afstand hebt tot je voorganger zodat ze gewoon in kunnen voegen.

En rechts inhalen als er links filevorming is mag wel.

Iedereen blijft ook links rijden omdat ze 500 meter verderop een vrachtwagen zien rijden.
Als je er dan rechts voorbij gaat met een normale snelheid mag dit gewoon.

Helaas is dit dagelijkse koek in nederland, maar dat ligt toch echt aan al dat kutvolk wat elkaar helemaal niks gunt
En die lui die er met 150km/h rechts voorbij gooien en hem dan in een klein gaatje peren zorgen ook weer voor noodrem siuaties

Conclusie: Nederlanders kunnen niet rijden en moeten eens wat minder vaak op die linker baan bivakeren
Conclusie 2: Vrachtwagens moeten ze heel snel een inhaalverbod geven, over de gehele dag en overal!

Zo
Filevorming met 70 á 80 km/u? . Doei. Als er een échte file is wil ik best mensen er tussen laten, maar niet bij deze snelheid als ik wil gaan inhalen en mevrouw rijdt ook niet eens harder dan ik. Dan tief lekker even op zeg.

En iedereen zát al naast die vrachtwagens, behalve ik en mijn voorganger dus maar half.

En die mevrouw kon mákkelijk achter mij aan rijden en daar invoegen, maar nee, ze moet per se één auto inhalen om daarna in te voegen, zodat IK moet remmen in plaats van zij. Wie is dan precies de egoist in deze?

En het was dus geen 500 meter, ze reed dus al achter de vrachtwagen. Misschien had ze wel een bril nodig, dat kan ook .
pi_52179617
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Kreator het volgende:
Ik snap je reactie wel, dat heb ik ook wel es gedaan, maar jij vroeg wie er fout zat.
Ik ben ook blij dat je antwoord geeft, anders was dit topic al dood .

Maar dat betekent niet dat ik geen reactie terug mag geven.
pi_52179649
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluiten .

Ik zal het onthouden . Maar het komt niet vaak voor dat ik mijn middelvinger opsteek trouwens .
Dat moet je echt snel afleren hoor
daardoor krijg je die kop staart botsingen.
Door dat harmonica effect krijg je echt gevaarlijke situaties.

Doe voor de grap eens een rijvaardigheids cursus, dan laten ze je dit soort dingen zien en ben je vrij snel om.
Sinds dien ben ik van het afstand houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')