Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Kreator het volgende:
JIj moet altijd voldoende ruimte laten om verkeer te laten invoegen. Zij mag niet invoegen als er geen ruimte is. Leven en laten leven.
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.
Dat noem ik voorkruipen.
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg, zoals je dat nu hier neerzet. Als je een hele lang rij auto's hebt links en je zit daar ook in, is het voor jezelf niet verstandig naar (de lege ruimte) rechts te gaan, want ze vullen je plekje op en je kan 10 minuten achter een vrachtwagen gaan rijden, omdat je dus niet naar links kan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.
Aan de rechterkant kan je niet doorrijden, omdat er vrachtwagens voor je rijden. De linkerkant ging de vrachtwagens voorbij al dan niet zo supersnel vanwege de voorste auto. Zodra die weg was ging het al stukken sneller zoals ik in de tekstvorm ook al zeiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.
Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Verkeersdelnemers in een CRX zijn per definitie fout
Zo, nu ff lezen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker op.
En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef Frumzel het volgende:
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg,
patserquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.
...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.
Ik heb ongeveer 500.000km gereden.
Groetjes,
Krea.
...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
Als jij je er tussen gaat proppen moeten de mensen achter jou remmen. En dát is ook irritant.
Mja, het eerste wat in me opkwamquote:
Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluitenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.
En je beter het italiaanse gebaar maken (al je vingers naar elkaar toe met de duim in het midden), dat valt beter op dan de middelvinger.
Filevorming met 70 á 80 km/u?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Juist door dit soort acties rijden we in nederland allemaal 80 op de linker baan.
Omdat we elkaar helemaal niks gunnen.
Je kan het beste zorgen dat je wat afstand hebt tot je voorganger zodat ze gewoon in kunnen voegen.
En rechts inhalen als er links filevorming is mag wel.
Iedereen blijft ook links rijden omdat ze 500 meter verderop een vrachtwagen zien rijden.
Als je er dan rechts voorbij gaat met een normale snelheid mag dit gewoon.
Helaas is dit dagelijkse koek in nederland, maar dat ligt toch echt aan al dat kutvolk wat elkaar helemaal niks gunt![]()
En die lui die er met 150km/h rechts voorbij gooien en hem dan in een klein gaatje peren zorgen ook weer voor noodrem siuaties![]()
Conclusie: Nederlanders kunnen niet rijden en moeten eens wat minder vaak op die linker baan bivakeren![]()
Conclusie 2: Vrachtwagens moeten ze heel snel een inhaalverbod geven, over de gehele dag en overal!
Zo![]()
Ik ben ook blij dat je antwoord geeft, anders was dit topic al doodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Kreator het volgende:
Ik snap je reactie wel, dat heb ik ook wel es gedaan, maar jij vroeg wie er fout zat.
Dat moet je echt snel afleren hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluiten![]()
.
Ik zal het onthouden. Maar het komt niet vaak voor dat ik mijn middelvinger opsteek trouwens
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |