Haha fantastisch! Als Nadia dit nu elke dag een uurtje doet is ze zo superslank...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer he? Voor de liefhebbers: ze zei dat ze Turks te heftig vond en meer van Egyptisch hield. Ziehier een knap staaltje Turks buikdansen:
http://www.youtube.com/watch?v=U7mS1m7wN2I
Verstandige beslissing!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe er verstandig aan om hier te verdwijnen, ik val anderen toch alleen maar lastig met mijn gezeik
Hoe voelt het om als vrouw voor klootzak uitgemaakt te worden? (Ik hoop dat je erom kunt lachenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mentaal evenwichtig opgelost van een psychopaatloog
Weet je wat het volgens mij is? Je denkt teveel dat iedereen hier zonder zorgen of ziektes leeft. Maar wij thuis bijvoorbeeld hebben ook te kampen met een ernstige chronische ziekte... en daarom juist is het zo plezierig dat het er niet overal over hoeft te gaan, en dat er plekken zijn waar je een beetje ongenuanceerd kunt schrijven.quote:Je hebt helemaal gelijk, ik doe er verstandig aan om hier te verdwijnen, ik val anderen toch alleen maar lastig met mijn gezeik
In een parabui tegen een plexiglas tafeltje getraptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Wtf heeft Brian op zijn been?
Whahaha gewoon wel grappig hoe mensen zo serieus met zo'n forum en programma bezig kunnen zijn, en helemaal lijken te kunnen flippen als hun favorietje wordt afgezekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe voelt het om als vrouw voor klootzak uitgemaakt te worden? (Ik hoop dat je erom kunt lachen)
Klopt. Toch hebben we nu een paar heel leuke caps van Jaapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoofddeksel heeft een verleden (projectiel van Tas).
Alles wat ze doen, doen ze vanuit de goedheid en puurheid van hun hartjes, hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia zitten te rotzooien tussen de spullen van Brian?
Waarom?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat het volgens mij is? Je denkt teveel dat iedereen hier zonder zorgen of ziektes leeft. Maar wij thuis bijvoorbeeld hebben ook te kampen met een ernstige chronische ziekte... en daarom juist is het zo plezierig dat het er niet overal over hoeft te gaan, en dat er plekken zijn waar je een beetje ongenuanceerd kunt schrijven.
Oke, Nadia heeft een psychiatrische stoornis; laten we zeggen dat dat zo is. Nou en? Het maakt haar geen beter mens, integendeel: ze stookt, liegt, geeft af op vrouwen die niet uiterlijk perfect zijn. Het is haar karakter dat maakt dat het heel fijn is af en toe eens flink op haar af te geven.
Ze zoeken teksten van Tupac....voor op zo'n bokskamerjasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Toch hebben we nu een paar heel leuke caps van Jaap![]()
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
Fantastische OP Leandra.![]()
![]()
Kunnen velen een puntje aan zuigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |