Omdat ze gingen dansen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Ze heeft haar eten dus weggegooid.
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
Jahahahaha Kom Op Dappere Dodo (erm Dennis)
Mooie Op leandra![]()
Stof gezogen en gebuikdanst... Wie zei dat Nederlands logisch isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Ik heb nog nooit buik gedanst. Gebuikdanst? Klinkt allebei raar.![]()
Denk ik ook. Dennis is slechts verliefd op Dennis. Hoe dat mogelijk is, beats me, maar toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
Het interesseert Dennis geloof ik totaal niet. Het interesseert hem alleen hoe Nadia hem eruit laat zien...
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef STAP01 het volgende:
Dit meisje is echt ziek. Ze weet precies wat ze moet doen en zeggen om zo weinig mogelijk te eten. Als de redactie slim is dan halen ze haar uit de kooi! Nadia moet naar een psycholoog!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Dennis, watje, zeg nou gewoon dat ze veel te weinig eet!!
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
wie gelooft dat verhaal dat jaap marktplaats op heeft gericht?
(niet allemaal tegelijk)
Jammer he? Voor de liefhebbers: ze zei dat ze Turks te heftig vond en meer van Egyptisch hield. Ziehier een knap staaltje Turks buikdansen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef Katewalker het volgende:
Nou moe..is het buikdansen alweer afgelopen..??![]()
Voordat er weer een DGK schandaal komt!quote:
hij heeft het verkocht aan de lui die het later aan e-bay verkocht hebben... veel te vroeg dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |