Dan moet je je toch écht meer verdiepen in demo van HS, want dat is echt niet simpel buttonbashen. Anders moet je ook niet gebruik maken van de 3 stances.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb alleen de demo's gespeeld misschien komt het daardoor. Maar in alledrie de games liep ik me met een zwaard door het level heen te buttonbashen.
Jep, dat is ook de reden dat ik een PS3 wil. Alles goeie 360 games (Bioshock, Allen wake, GoW etc.) komen allemaal op de PC: geen reden om een 360 aan te schaffen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef Nudie het volgende:
Daarnaast was de demo van een vroeg lvl in het spel, later kan je niet meer enkel om je heen rammen zonder dood te gaan.
Vind het wel lekker dat een groot aantal 360 "exclusives" ook op de PC komen (Bioshock, etc) dus die kan ik altijd alsnog spelen
HS ziet er mooit uit en heeft veel verschillende talen. Maar het lijkt me verder niet echt een leuke gamequote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan moet je je toch écht meer verdiepen in demo van HS, want dat is echt niet simpel buttonbashen. Anders moet je ook niet gebruik maken van de 3 stances.
Zet je PS3 & je DVD speler op 16:9 (breedbeeld). dan staat alles goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef janrad het volgende:
Weet iemand hier raad op?
Als ik een film afspeel op mijn ps3, zowel Blueray of een gewone dvd dan heb ik een extra smal beeld met boven en onder hele brede zwarte balken. Speel ik de zelfde film op een gewone DVD speler af dan heb ik een veel breder beeld. Ik heb het idee dat het aan de instelling van mijn ps3 ligt maar ik heb geen idee hoe ik het kan veranderen. Ik heb overigens een 82 cm LCD scherm, geen HD en geen HD ready. De PS3 is met een scart kabel aangesloten op mijn TV.
Nee want Mass Effect is voor jouw de heilige graal héquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HS ziet er mooit uit en heeft veel verschillende talen. Maar het lijkt me verder niet echt een leuke game![]()
Om je vragen te beantwoorden maar even nummers ervoor gezet:quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef Cid het volgende:
1) Dus jullie gebruiken de upscaler van de TV in dat geval2) Is het beeld scherp genoeg om op te internetten? 3) En kan je alle (kleine) text in games makkelijk lezen?
Punt is, is dat dat ook de enige game is die ECHT exclusief is! Andere games komen of ook op de PS3, of ook op de PC... dus het is eigenlijk het enige waar ze aan vast kunnen oudenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want Mass Effect is voor jouw de heilige graal hé![]()
Je moet een andere psn id opgeven, aangezien je oude al is gebruikt voor de EU netwerk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het mogelijk om gebruik te maken van de Japanse PSN? Hij blijft bij mij zeuren over de PSN ID, al kan ik niet lezen wat er bedoeld wordt
heb je je ps3 op 720p gezet? en niet op automatische resolutie detectie? aangezien rainbow six in 1080i er slecht uit ziet in vergelijking met 720pquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb een 32" hd-ready tv... op 720p en nog steeds vind ik het beeld van rainbowsix matig.. Maar even verder configureren over hoe en wat.
Even kijken of er mensen online zijn voor een potje rainbowsix.
quote:'Naruto: Rise of the Ninja niet mogelijk op PS3'
GameReactor heeft één van de leden van het ontwikkelteam van de Xbox 360-exclusive Naruto: Rise of the Ninja aan de tand gevoeld. Deze verklaarde dat de Naruto-game niet mogelijk zou zijn op de PlayStation 3 wegens de enorme en gedetailleerde wereld.
In onderstaand video-interview wordt bevestigd dat de Xbox 360 het enige platform is waarop Naruto: Rise of the Ninja in volle glorie kan afgespeeld worden. De rest van de next-gen gameplatformen zou deze titel simpelweg niet aankunnen. Marketingpraatjes of toch de harde waarheid? Het desbetreffende stukje kan je bekijken rond de derde minuut.
WHAHAHA.. sorry hoor.. Dat spel ziet eruit alsof de ps2/Wii het ook aan kan. De gedetailleerde wereldquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ubi en MS signed a deal, nuff said![]()
PS3 staat idd op 4:3. Ik kan hem alleen niet op 16:9 zetten want ik kan er niet bij, Dit moet ik toch bij BD/DVD instellingen doen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Zet je PS3 & je DVD speler op 16:9 (breedbeeld). dan staat alles goed.
Waarschijnlijk staat je PS3 op 4:3 waardoor hij extra balken weergeeft om de verhouding goed te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou haast gaan emailen met zequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ubi en MS signed a deal, nuff said![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan het spel in de toekomst gespeeld worden op de PS4, als die tenminste krachtig genoeg is
Waarom kun je hem niet op 16:9 zetten? Dat kan toch gewoon via systeeminstellingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef janrad het volgende:
[..]
PS3 staat idd op 4:3. Ik kan hem alleen niet op 16:9 zetten want ik kan er niet bij, Dit moet ik toch bij BD/DVD instellingen doen?
Dat is eigenlijk in feite wat hij zegt. Ze hebben inderdaad niet genoeg ervaring met de PS3, zoals we dat al eerder hebben gezien met games (R6/GRAW1/2), daardoor kunnen ze de complexe en grote wereld van Naruto niet op tijd af hebben voor de PS3, het wordt alleen fout geïnterpreteerd door de nieuwsposter van dat bericht gok ik zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
WHAHAHA.. sorry hoor.. Dat spel ziet eruit alsof de ps2/Wii het ook aan kan. De gedetailleerde wereld, het komt niet eens in de buurt van een spel zoals Ratched&Clank of Uncharted. Maar het is ubisoft dus dat zegt genoeg, hij had moeten zeggen wij bij Ubisoft kunnen het niet op een ander platform omdat we niet overweg kunnen met de PS3. Meeste zooi van ubisoft is toch niet de moeite waard.
PS3onlyquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk in feite wat hij zegt. Ze hebben inderdaad niet genoeg ervaring met de PS3, zoals we dat al eerder hebben gezien met games (R6/GRAW1/2), daardoor kunnen ze de complexe en grote wereld van Naruto niet op tijd af hebben voor de PS3, het wordt alleen fout geïnterpreteerd door de nieuwsposter van dat bericht gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |