quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik er even een vraag tussendoor gooien ?
Mijn computer herkent mijn digitale camera niet meer. Op Sjoewe's computer is er echter geen enkel probleem. Normaal opent ie meteen iPhoto zodra je de camera eraan koppelt en gaat ie de foto's laden, maar nu doet ie niks. Mijn kabel is niet kapot, en mijn usbpoort ook niet.
Wat nu ? Help !
Voor de inzender van de goede oplossing heb ik een foto van mijn nieuwe jurkje..
Ja achterlijk echt. Ik snap niet wat iedereen zo tof vind aan reflectierotzooi. Zal wel aan de blingbling-generatie liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom niet gewoon kiezen tussen Glossy en die andere. Wordt dat ze te duur?
Tja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Walter wordt morgen bestookt met haat- en bedreigmailtjes.![]()
En als je iPhoto zelf opent? Of Image Capture? Ziet ie dan wel een camera?quote:
1425 euro was het toch? Terwijl de 24" nu 1499 dollar kost?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Walter wordt morgen bestookt met haat- en bedreigmailtjes.![]()
Als je iPhoto zelf opent, waar moet je dan kijken in welk menu om de camera te vinden ? Want als ik het zelf open vindt ie niet automatisch de camera, jammergenoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En als je iPhoto zelf opent? Of Image Capture? Ziet ie dan wel een camera?
Kan ik me niet aan storenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Érg jammer van die zwarte rand.
Volgens mij zit Image Capture standaard in OSX. Je kunt daar bij de preferences veranderen wat je compu moet doen als je een camera eraan koppelt. Misschien is die setting per ongeluk op ' doe niks' gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je iPhoto zelf opent, waar moet je dan kijken in welk menu om de camera te vinden ? Want als ik het zelf open vindt ie niet automatisch de camera, jammergenoeg.
En Image Capture heb ik hier niet opstaan, meende ik. Dat is het programma dat je bij de PowerShot kreeg, toch ?
Ik wacht tot die klote store weer up is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja, ik wacht de store gallery en betere foto's even af voordat ik m'n final oordeel geef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |